Tego lata Google ogłosiło nowy konkurs Google Partners Ready to Rock – Live and Loud. Szybko podjęliśmy wyzwanie biorąc udział w konkursie i miło nam poinformować, że zostaliśmy wyróżnieni, a z tym wiążą się już same pozytywne informacje!
W konkursie mogą brać udział wyłącznie firmy posiadające status Partnera Google (jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google od 2010 roku co potwierdza wysoką jakość świadczonych przez nas usług). W ramach konkursu należy realizować wyzwania miesiąca, uczestniczyć w hangoutach szkoleniowych i zdobywać certyfikaty. Pod uwagę brane są również osiągnięcia i rezultaty pracy w ostatnim czasie w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych w internecie – możemy pochwalić się imponującymi wynikami, co pozwoliło nam dostać wyróżnienie i zdobyć nagrody już w pierwszym, lipcowym etapie konkursu.
Otrzymaliśmy świetne koszulki oraz kubki od Google , które stały się inspiracją do przeprowadzenia kolejnego konkursu wewnętrznego w firmie. Aby wziąć w nim udział należało podać cyfrę najbardziej zbliżoną do 2 cyfr wytypowanych przez Dział Konwersji i AdWords. Cyfry te nie były przypadkowe – miały ścisły związek z konwersją i AdWords. Kto trafił najcelniej? Gratulacje należą się Oli Figiel oraz Pawłowi Schmidt, którzy podali najbardziej zbliżone cyfry do konkursowych!
Cieszymy się z przyznanego wyróżnienia i jesteśmy już gotowi na kolejne etapy konkursu!