Mamy kolejny dowód na to, że posiadamy specjalistyczną wiedzę w zakresie prowadzenia kampanii AdWords i wiemy jak wykorzystać ją w praktyce, dzięki czemu nasze działania charakteryzują się bardzo dużą skutecznością! Google przyznało nam kolejną specjalizację – z reklamy w sieci reklamowej i obecnie posiadamy już prawie wszystkie wyróżnienia z zakresu Google AdWords. #wiemyjak
Czym są specjalizacje agencji?
Wspomniane specjalizacje to jeden z nowszych pomysłów Google w ramach programu Google Partners, który pozwala na wyróżnienie agencji posiadającej ekspercką wiedzę dotyczącą wybranej usługi AdWords. Nowością jest również status Partnera Google Premium, który jest przyznawany najlepszym agencjom – bardzo się cieszymy, że uzyskaliśmy ten prestiżowy status, a także sukcesywnie otrzymujemy kolejne specjalizacje. Dostępne są następujące specjalizacje: z reklamy w sieci wyszukiwania, reklamy mobilnej, wideo, reklamy w Zakupach Google i reklamy w sieci reklamowej, z których posiadamy już cztery.
Aby uzyskać daną specjalizację agencja powinna spełnić następujące kryteria:
- posiadać szeroką wiedzę z zakresu reklam AdWords,
- co najmniej jedna osoba musi mieć zdany egzamin certyfikacyjny (nasi specjaliści obecnie posiadają wszystkie certyfikaty),
- prowadzić skuteczne i profesjonalne kampanie reklamowe oraz spełnić kryteria związane z wydatkami w danym obszarze specjalizacji.
Nasze specjalizacje
Obecnie posiadamy cztery z pięciu możliwych specjalizacji:
- reklama w sieci wyszukiwania,
- reklama mobilna,
- reklama w sieci reklamowej,
- reklama w Zakupach Google.
Specjalizacje widoczne są w logo Partnera, a także na naszym profilu w wynikach Wyszukiwarki Partnerów Google. Zapraszamy do zapoznania się z naszym profilem Google Partners.