W ostatnim czasie wzięliśmy udział w bardzo ciekawym szkoleniu dotyczącym zaawansowanych zagadnień związanych z reklamą mobilną Google AdWords. Tym razem swoje umiejętności rozwijali Filip Kaźmierczak, Rafał Wojtalik i Sławek Węgliński.
Obecnie termin reklamy mobilnej jest bardzo popularny, w związku z rosnącą liczbą użytkowników mobilnych. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę i wykorzystujemy okazje do poszerzenia naszej wiedzy w tym zakresie. Na wspomnianym szkoleniu poruszane były rozmaite zagadnienia dotyczące kampanii mobilnej i wyjaśniono m.in. sposób tworzenia i optymalizacji kampanii mobilnej, przygotowywanie raportów, czy korzystanie z przydatnych narzędzi. Dodatkowo można było dowiedzieć się wiele o zachowaniach użytkowników mobilnych, co jest cenną wiedzą, gdy zależy nam na stworzeniu skutecznej kampanii dopasowanej do takich użytkowników.
Na samym początku szkolenia odbył się quiz – szybko i poprawnie odpowiedzieliśmy na pytania i dzięki temu wygraliśmy nagrody! Z trzech nagród możliwych do zdobycia do nas trafiły dwie – jedna dla Filipa Kaźmierczaka, a druga dla Sławka Węglińskiego. Nasz zespół został również nagrodzony za aktywność.