26 kwietnia 2022 wystąpiliśmy na wydarzeniu „Forum 100 Digitalizacja marketingu i sprzedaży w branży stolarki”. Sebastian Heymann, Head of SEO w EACTIVE opowiedział jak inwestować w SEO by było skuteczne.
Branża stolarki jest bardzo ważnym segmentem polskiej branży budowlanej. Postanowiliśmy poświęcić czas na przekazanie wiedzy o SEO, kadrze menadżerskiej i właścicielom. Sebastian krok po kroku przedstawił od czego zacząć, jeśli chcemy inwestować w SEO. Przybliżył temat rodzajów intencji użytkowników. Porozmawialiśmy również o frazach kluczowych i ich grupowaniu, contencie, a także link buildingu. W tym krótkim czasie chcieliśmy przekazać jak najbardziej wartościowe i przydatne informacje z zakresu pozycjonowania stron dla branży stolarki.
Dziękujemy za zaproszenie i mamy nadzieję, że nasze wskazówki pomogą rozwinąć marketing i sprzedaż w firmach, które produkują okna, drzwi i osłony.