W marcu 2022 mieliśmy przyjemność wystąpić na jednej ze scen podczas targów i konferencji eTrade Show. Prelekcję wygłosiła Monika Radlińska (Senior Performance Marketing Specialist) oraz Sławomir Węgliński (Head of Performance Marketing and UX & Web Analytics).
Wskazówki dla e-commerce
Wiele firm, gdy uruchamia kampanię Google Shopping koncentruje się przede wszystkim na doborze strategii i technicznym ustawieniu kampanii na koncie – optymalizuje swoje kampanie dobierając odpowiednie budżetu, stawki, segmentację produktów, wykluczając nietrafne hasła. Marki zapominają często o tym jak ważne jest, aby przygotować stronę sklepu do tego, aby ułatwić pracę algorytmom w Google Ads.
W związku z tym my podczas prelekcji skupiliśmy się na stronie internetowej, pliku produktowym, a także wykorzystaniu możliwości jakie daje Google. Monika i Sławomir przedstawili 5 cennych wskazówek, dzięki którym e-commerce lepiej przygotuje kampanie Google Shopping. Nasze rady znacznie poprawią skuteczność kampanii tym firmom, które mają problem z konkurencyjnością swoich reklam.
Stoisko EACTIVE podczas eTrade Show
Podczas eTrade Show 2022 byliśmy również wystawcą i można było z nami porozmawiać, a także wziąć udział w konkursie. Przy stoisku uczestnicy targów mogli spotkać Michała Kliszczaka (CEO EACTIVE #wiemyjak), Dominika Zuber (Head of New Business & Growth), Pawła Salamonika (Performance Marketing Strategist), Krystiana Bulicz (Digital Marketing Advisor) i Pawła Świątkowskiego (Digital Marketing Strategist).
Do zobaczenia!
Dziękujemy wszystkim obecnym podczas prelekcji oraz każdemu z kim mieliśmy przyjemność porozmawiać. Było nam bardzo miło i cieszymy się, że mieliśmy okazję podzielić się naszą wiedzą. Mamy nadzieję, że do zobaczenia :)