W ostatnim wpisie informowaliśmy o szkoleniu dotyczącym metody pozyskiwania linków opartej o broken link building, w którym uczestniczył Jakub Lisiecki. Tym razem nasz Koordynator Zespołu SEO poszerzał wiedzę na kolejnym szkoleniu dowiadując się więcej o innej technice – tzw. content + outreach. #wiemyjak
Wspomniana metoda wyróżnia się skutecznością, a także pozwala pozyskiwać linki bardzo dobrej jakości. Łączy działania content marketingowe z link buildingiem i w dużej mierze opiera się na nawiązywaniu relacji z blogerami. Na zagranicznych rynkach cieszy się dużą popularnością i uznawana jest za jedną z najlepszych metod pozyskiwania linków.
Szkolenie prowadził Artur Strzelecki, który po kolei omawiał najważniejsze zagadnienia dotyczące Content + Outreach – m.in. jego stosowania, wyznaczania celów, przygotowywania contentu, a także sposobów pomiary efektów. Jest to dosyć czasochłonna metoda, gdzie dużą ilość czasu zajmują przygotowania, a w szczególności dobór tematu i contentu, znalezienie odpowiednich osób, do których należy się zwrócić, a także monitoring i mierzenie efektów. Cieszymy się, że mieliśmy możliwość lepiej ją poznać zarówno teoretycznie, jak i w praktyce na realnych przykładach, dzięki czemu możemy skorzystać z tej wiedzy w naszych codziennych działaniach.