Nie rezygnujemy z kolejnych okazji, aby rozwijać nasze umiejętności. Niedawno wzięliśmy udział w ciekawym szkoleniu dotyczącym reklamy mobilnej i zdając sobie sprawę z rozwoju rynku mobilnego postanowiliśmy jeszcze raz wykorzystać okazję, aby zgłębić ten temat. Tym razem odwiedziliśmy siedzibę Google’a w Warszawie.
Na szkoleniu Mobile Now! obecni byli Michał Kliszczak, Sławek Węgliński i Dariusz Owczarek. Spotkanie ze specjalistami z branży, w większości pracujący w Google w Dublinie to nic innego jak dawka przydatnej wiedzy i inspiracji. Szkolenie składało się z kilku części, gdzie pierwsza dotyczyła głównie trendów na rynku mobilnym. Poruszany był również temat przygotowania i prowadzenia kampanii reklamowych na urządzeniach mobilnych, a także stron w wersjach mobilnych. Na kolejnej części omówiony został temat promowania aplikacji mobilnych w ekosystemie Google, łącznie z możliwościami ich pomiaru w Google Analitycs. Sprawdzanie i pomiar skuteczności reklam, a także testowanie nowych rozwiązań to podstawa, aby ulepszać kampanię i dowiedzieć się, które działania przyniosły zamierzone rezultaty. Cieszymy się z możliwości nabywania przydatnej wiedzy, którą później możemy wykorzystać w praktyce.