28 października 2014 roku odbyła się Konferencja Google Partners Serock 2014, na której nie mogło nas zabraknąć. Celem konferencji było omówienie wszelkich działań związanych z marketingiem internetowym i kierunku, w jakim branża SEM będzie podążać w 2015 roku. Specjaliści z branży podzielili się swoimi doświadczeniami związanymi m.in. z prowadzeniem efektywnych działań reklamowych w wyszukiwarkach oraz funkcjonowaniem kampanii AdWords. Cenne były również prelekcje z dziedziny motywacji, przywództwa oraz rozwoju biznesu.
Konferencja okazała się być dla nas bardzo ciekawa, a prezentowane informacje pomocne i warte wykorzystania. Najciekawsza okazały się prezentacje firm zagranicznych ze Szwecji, Holandii i USA. Praktycy z zagranicznych firm zaprezentowali kilka nowych pomysłów, nad którymi warto się dłużej zastanowić.
Podczas konferencji wartych uwagi było kilka pomysłów, między innymi wystąpienie Robeberta Vissera z holenderskiej firmy Expand Online (http://www.expandonline.nl/), czy dostęp online klientów do danych dotyczących ruchu i konwersji ich stron. Na pewno niektóre z pomysłów zrealizujemy w najbliższym czasie.
Bardzo pouczający był również wykład Profesora PAN i SGH, Założyciela i Dyrektora Center for Leadership Cezarego Wójcika: „Przywództwo: sens, wolność i stan umysłu”. Wykład był cenny i pobudził nas do refleksji. Profesor podkreślił, jak ważne jest zadanie sobie pytania, dlaczego podejmujemy pewne działania i próba refleksji nad sensem swoich działań. Istotna jest również otwartość na nowe rozwiązania, bez stawiania sobie niepotrzebnych granic. Poszerzanie repertuaru działań i wprowadzanie nowych, innowacyjnych pomysłów zdecydowanie jest bardzo rozwojowe. Analizując powyższe elementy wiemy, że jesteśmy w idealnym miejscu i na najlepszej drodze do dalszego rozwoju.
Magnus Hasselteg, CEO szweckiej firmy Viva Media (http://vivamedia.se/) opowiadał o tym „jak pozyskać 2500 klientów”, natomiast Dave Booth – Founding Partner and Principal Consultat w firmie Cardinal Path opowiedział o Sztuce sprzedaży (http://www.cardinalpath.com/).
Na samym końcu swoje wystąpienie miał polski kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, który przedstawił temat „Porażki jako część składowa sukcesu”. Udział w konferencji był bardzo dobrym i rozwojowym doświadczeniem, które na pewno wykorzystamy w naszej pracy.