Rok 2021 był dla nas niezwykle intensywny, przepełniony nowymi wyzwaniami i sukcesami. Projekty, które realizowaliśmy rozwinęły nasze umiejętności, a także nauczyły nas jak być lepszymi ekspertami w branży SEO i Performance marketingu. W związku z tym postanowiliśmy zebrać większość sukcesów naszej Drużyny E w jednym miejscu.
Zostaliśmy wyróżnieni w konkursach
- Finalista Global Search Awards 2021 – Best low budget campaign (SEO)
EACTIVE #wiemyjak & PhoneFix – From 3.67$ to 0.05$ per click - Finalista European Search Awards 2021 – Best use of data (SEO)
EACTIVE #wiemyjak & Pool Design – Semantic keyword targeting - Finalista European Search Awards 2021 – Best Low Budget Campaign (PPC)
EACTIVE #wiemyjak & wozimysie.pl – High ROAS Campaign - Finalista European Search Awards 2021 – Best use of data (SEO)
EACTIVE #wiemyjak & Czas zegarkow – An unusual error caused a 90% drop in SEO - Laureat SemKRK Awards 2021 – Najlepsza kampania SEO – III miejsce
EACTIVE #wiemyjak & hardreset.info – Globalna kampania SEO - Finalista SemKRK Awards 2021 – Najlepsza kampania Google Ads
Jeszcze wyższy ROAS – autorski sposób na kampanie PLA i DSA budujące wysoką rentowność
Wystąpiliśmy
- Ecommerce Trends 2021 – Michał Kliszczak (CEO) „Strategiczne podejście do SEO z pozycji właściciela”
- Akademia Marketingu – Sebastian Heymann (Head of SEO) „Jak zweryfikować wpływ SEO na biznes za pomocą Google Analytics?”
- HR Impact Conference – Anna Bielat (Team Leader HR) „Zdalny onboarding, który działa. Jak to robi EACTIVE?”
- SEO Fridays Podcast – Sebastian Heymann (Head of SEO) „O metodologii testowania w SEO, konkretne przykładu i pomysły na SEO testy”
- Online Marketing Day – Anna Wojnowska (SEO Content Marketing Manager) „Czy unikalne teksty to warunek konieczny, by Twój content był skuteczny”
- InternetBeta – Sebastian Heymann (Head of SEO) „10 porad jak prawidłowo interpretować dane z Google Search Console i Michał Kliszczak (CEO) w panelu dyskusyjnym „Na co komu agencja SEO?”
- Podcast PiotrPolok.pl – Sebastian Heymann (Head of SEO) „Słowa kluczowe z błędem – jak wykorzystać je w reklamie?”
- Festiwal SEO – Sebastian Heymann (Head of SEO) „…i nie będę dwa razy powtarzał! Czy rodzice mieli rację? Krótka historia o duplikacji treści”
- Poranek startupowy – Samsung Inkubator – Michał Kliszczak (CEO)
- Uniwersytet Wrocławski – Sławomir Węgliński (Performance Marketing Manager), zajęcia dla kierunku komunikacji wizerunkowej o reklamie Google Ads
Uzyskaliśmy certyfikaty
- Facebook Marketing Partner – certyfikat dla agencji
- Certyfikat DIMAQ Employer – certyfikat dla agencji
- Nasi specjaliści zdobyli 92 certyfikaty (przykładowo: Facebook Certified Media Planning Proffesional, UX Management Strategy and Tacties, Google Analytics dla zaawansowanych, Creative Skills for Innovation, ICAM Business Adwvisor, DIMAQ – Digital Marketing na poziomie Professional, SEO Writing Masterclass, Certyfikat Google Ads z reklamy produktowej, Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci reklamowej, Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania, Certyfikat Google Ads z reklamy w aplikacji, Search Ads 360 Certification Exam)
Rozwijaliśmy się
- Stworzyliśmy dział innowacji, którego celem biznesowy, jest wymyślanie i wdrażanie rozwiązań programistycznych dla e-commerce. Dział prowadzony jest przez stratega i specjalistę SEO, a także programistę – Jakuba Lisieckiego.
- Współpracowaliśmy z firmą coachingową, by doskonalić kwalifikacje naszych managerów oraz dopracować strategię i zwiększyć przewagę konkurencyjną.
- Pracowaliśmy nad nową strategią firmy, którą będziemy wdrażać w 2022 roku.
Wydaliśmy własne publikacje
- Rzeczywistość e-commerce z perspektywy sklepów internetowych – publikacja skupia się na doświadczeniach i odczuciach właścicieli sklepów internetowych, dyrektorów, managerów e-commerce. Znajduje się w niej 15 różnorodnych wypowiedzi dotyczących tego, co było największą szansą, a co największym problemem dla e-commerce w 2021 roku.
- Black Friday – jak przygotować e-commerce na zakupowe szaleństwo – w publikacji znajdują się porady i praktyczne rozwiązania user-experience dla sklepów od naszego zespołu UX & Web Analytics.
Opublikowaliśmy w mediach zewnętrznych
- Magazyn Sprawny Marketing: Sebastian Heymann (Head of SEO): 7 błędów zabijających SEO dla e-commerce
- Magazyn Online Marketing: Sebastian Heymann (Head of SEO):
- „SEO dla e-commerce w 2021 – co zrobić, gdy próg wejścia jest coraz wyższy?”
- „Najczęściej zadawane pytania w SEO”
- Marketing przy Kawie:
- Sławomir Węgliński (Performance Marketing Manager): „Czym jest ROAS i jak go wykorzystać, by pracował dla ciebie?”
- Wojciech Bednarski (UX & Web Analytics Manager): „Najczęstsze błędy w implementacji analityki internetowej na stronach e-commerce” oraz „Data driven marketing w sklepie internetowym – jak powinna wyglądać idealna współpraca analityka internetowego i specjalisty UX?”
- Tymoteusz Krawczyk (Senior Performance Marketing Specialist): „Dlaczego konwersja w działaniach online to nie teatr jednego aktora?„
- Marketer Plus: Aleksandra Sawicka (PR Manager) : „Publikacja: Rzeczywistość e-commerce z perspektywy sklepów internetowych„
- Magazyn Nowa Sprzedaż: Sebastian Heymann (Head of SEO): Czego oni chcą? Analiza wyszukiwania Brandu.
- Marketing i Biznes: Sebastian Heymann (Head of SEO): “Jak bronić się przed zmianami algorytmu Google – na przykładzie aktualizacji SPAM Update”
- Personel Plus: Anna Bielat (Team Leader HR) „Zdalny onboarding – studium przypadku firmy EACTIVE”
- Magazyn Marketing w Praktyce: Sebastian Heymann (Head of SEO): „Nie próbuj żyć bez SEO”
- Nowy Marketing: „Ogólnopolska akcja społeczna Nasza Krew Pomaga„
- Brief: „Publikacja: „Rzeczywistość e-commerce z perspektywy sklepów internetowych„
- Portal Medialny: „Jakub Lisiecki na czele działu innowacji w EACTIVE„
- Wrocław.pl i inne
Byliśmy partnerami
- Rankingu 50 Kreatywnych w Biznesie – dołączyliśmy do grona Partnerów 11. edycji Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie, organizowanego przez redakcję BRIEF. Nasz CEO Michał Kliszczak miał zaszczyt być w Kapitule Rankingu. Dodatkowo ufundowaliśmy nagrodę – kompleksową konsultację marketingową dla firmy YOPE.
- Konferencji Online Marketing Day – jako partner wydarzenia oraz sponsor 2 darmowych konsultacji „Jak tworzyć odpowiednio zoptymalizowany content w sieci?” z Anną Wojnowską (SEO Content Marketing Manager)
- Konferencji #LinkedinLocalVirtual – jako partner marketingowy
- Festiwalu SEO – jako partner marketingowy
Aktywnie działaliśmy w organizacjach
Do grona naszych klientów dołączyli
- Europeum Hotel
- Brewa
- BRP Poland
- DEK-Optica
- Polish Green
- Senetic
- Wolf System
- Wolf Haus
- Idea Money
- GLP
- Urban City
- VOD Green Festiwal
- IVET
- Clarena
- TelForceOne
- Gala Collezione
Integrowaliśmy się
- Wyjazd firmowy odbył się w nowej odsłonie – takiej, w której członkowie Zespołu E uczestniczyli w tworzeniu harmonogramu atrakcji. Podczas pobytu w Karpaczu odbyły się tylko oddolne inicjatywy, a każdy pracownik decydował w której aktywności chciał wziąć udział.
- Integracje działowe i międzydziałowe – każdy dział w EACTIVE co kwartał otrzymywał budżet na integrację, który mógł w dowolny, wybrany przez siebie sposób wykorzystać. Zespół decydował się na wyjazdy, spotkania, integracje online. Dodatkowo stworzyliśmy system międzydziałowych spotkań online.
- Grywalizacja ACTIVE w EACTIVE vol. 2 – aktywnie spędziliśmy 2021 rok: biegaliśmy, jeździliśmy na rowerze, wspinaliśmy się itp. Aby uatrakcyjnić grywalizację, stworzyliśmy aplikację, do której miał dostęp każdy pracownik EACTIVE.
Angażowaliśmy się w działania społeczne i pomagaliśmy
- Zorganizowaliśmy ogólnopolską akcję społeczną dla firm “Nasza Krew Pomaga”
- Wzięliśmy udział w akcji „Otwarci na środowisko”
- Wzięliśmy udział w wydarzeniu Bieg Firmowy 2021
- Wsparliśmy WOŚP
- Wspomogliśmy: Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom „Tęcza” w Oławie
- Braliśmy udział w XI edycji programu Mentoring dla Studentów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu – mentor Michał Kliszczak (CEO)
2022
W 2022 wiemy już, że nie zwolnimy tempa – wdrożymy nową strategię naszej firmy, a w raz z nią planujemy szereg zmian. Nasi managerowie planują również takie działania w przyszłym roku, które naprowadzą nas na ścieżkę szybkiego rozwoju. Już nie możemy się doczekać!