Rok 2020 już za nami, a my postanowiliśmy podzielić się tymi dobrymi rzeczami, które wydarzyły się w EACTIVE. Największa zmiana minionego roku dotyczyła całkowitego przejścia na pracę zdalną. Home office okazał się nie tylko efektywny, ale dał również wiele nowych możliwości. Przedstawione poniżej nasze sukcesy w 2020 roku to wynik działań całego zespołu. Dziękujemy wszystkim pracownikom za ich wkład we współtworzenie EACTIVE.
ZOSTALIŚMY WYRÓŻNIENI
- Najlepiej widoczna witryna w kategorii Marketing wg Senuto – II miejsce
- Finalista Global Search Awards – Best Low Budget Campaign (SEO). Maximum efficiency in a minimum budget!
- Finalista semKRK – Najlepsza kampania Google Ads
WYSTĘPOWALIŚMY
- Festiwal SEO – Sebastian Heyman (Head of SEO) „O północy w Google. 60 minut potrzebne na analizę spadków i wyciągnięcie wniosków”
- Internetbeta 2020 – Jakub Lisiecki (SEO Strategist) „Czy każdy większy sklep internetowy może zostać marketplace’m?”
- semKRK – Sebastian Heyman (Head of SEO) „Obowiązkowe czynności SEO”
- Live Senuto z cyklu „Tarcza antykryzysowa Senuto” – Michał Kliszczak (CEO) „Koszty prowadzenia agencji i sposobów rozmawiania z klientami”
- Ecommerce meetup „e-handluj z tym” – Jakub Lisiecki (SEO Strategist)
- Live Senuto „Analiza wyników SEO” – Sebastian Heyman (Head of SEO)
- Linked Local Virtual (organizator: Sharebee) – Przemek Zimny (Senior Digital Marketing Advisor), Paweł Schmidt (New Business Leader), Jakub Lisiecki (SEO Strategist)
DO GRONA NASZYCH KLIENTÓW DOŁĄCZYLI
- Tonsil
- Wielton
- HERT
- ASTRA S.A.
- Urbancity
- Fast White Cat
- Organique
- VIVE Textile Recycling
- AGROAS
ZDOBYWALIŚMY CERTYFIKATY
- Zostaliśmy Partnerem Allegro Ads – certyfikat dla agencji
- Nasi specjaliści zdobyli 45 certyfikatów (Dimaq, Agile PM, PRINCE2, IBM, Internetowe Rewolucje oraz certyfikaty z obszarów: Google Ads, Google Analytics, Allegro Ads, SEO, reklam produktowych i sztucznej inteligencji)
PRZEPROWADZILIŚMY
- Nową komunikację marketingową i rebranding marki
- Restrukturyzację firmy, dopasowując ją do nowych realiów związanych z epidemią i wprowadzeniem na stałe opcji pracy zdalnej
- Wprowadziliśmy wiele nowych rozwiązań w dziale HR w zakresie przejrzystości informacji (informator wewnętrzny), komunikacji (większa liczba ankiet, box EACTIVE), doceniania (klub wzajemnej adoracji), onboardingu zdalnego i budowania relacji między pracownikami
- Wprowadziliśmy grywalizacje wspierające zdrowy tryb życia
- Zorganizowaliśmy konkurs na najlepsze zdjęcie podczas pracy zdalnej
BUDOWALIŚMY RELACJE
- Dołączyliśmy do Partnerskich Klubów Biznesu
- Działaliśmy w obszarze Social Selling
- Sebastian Heyman (Head of SEO) udzielił wywiadu dla DevaGroup
- Organizowaliśmy spotkania online
ŚWIĘTOWALIŚMY
- Obchodziliśmy online 20-lecie firmy
- Spotkanie świąteczno-noworoczne online całej firmy
POMAGALIŚMY
- Wspomogliśmy instytucje związanych z COVID 19: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Mikulicza we Wrocławiu, Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Gromkowskiego we Wrocławiu, Wojewódzki Szpital Specjalistyczny przy ul. Kamińskiego we Wrocławiu, Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, Dom Pomocy Społecznej w Oławie, Szpital w Oławie
- Wspomogliśmy również: Wszystkie dzieci w sieci, Pomoc dla Bejrutu, Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom „Tęcza” w Oławie
- Z inicjatywy pracowników wzięliśmy także udział w: Pomocy dla Patrysia i zbiórce dla jednego z członków rodziny naszego pracownika
- Udział w XI edycji programu Mentoring dla Studentów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu – mentor Michał Kliszczak (CEO)
2021
Przed nami kolejny rok oraz nowe wyzwania. W 2021 również stawiamy na rozwój zarówno firmy, jak i pracowników. Dzięki temu wiemy, że jesteśmy w stanie pokonać ewentualne bariery, a także realizować jeszcze większe projekty. Chcemy dalej tworzyć jak najbardziej skuteczny i zgrany zespół. Mamy nadzieję, że ten rok będzie co najmniej tak samo bogaty w sukcesy!