Na efektywność kampanii email marketingowych składa się wiele elementów. Jak ją przygotować i ustrzec się błędów? Czym charakteryzuje się skuteczna kampania? I jak połączyć email marketing z innymi działaniami z obszaru online marketingu, aby osiągnąć najlepsze rezultaty? Na te i wiele innych pytań odpowiadali prelegenci VI edycji Konferencji M@il May Day zorganizowanej przez firmę FreshMail, której tematem przewodnim jest email marketing – byliśmy, uważnie słuchaliśmy i wracamy z większą wiedzą i inspiracjami w tym zakresie :) Dowiedz się więcej. #wiemyjak
Cykliczna konferencja o email marketingu
M@il My Day na stałe zapisało swoją obecność w kalendarzu wielu marketingowców. Wydarzenie zyskało renomę dzięki wielu ciekawym prelegentom, dobrej organizacji i dostarczaniu wartościowej wiedzy szczególnie z zakresu email marketingu. Tym razem nie było inaczej – 20 marca w Warszawie rozpoczął się cykl marketingowych wystąpień i warsztatów. Z EACTIVE na miejscu pojawiły się Paula Wolnarkiewicz-Kliszczak, oraz Aleksandra Sawicka z naszego Działu Marketingu.
14 prelekcji w jeden dzień
Mieliśmy okazję poszerzyć wiedzę pod okiem specjalistów, a to dobry sposób, aby później realizować skuteczne działania. Czas zrobić krótkie tournee po wydarzeniu i wskazać najciekawsze prelekcje i główne punkty programu :)
Pierwszy dzień wypełniony był wystąpieniami ekspertów – rozpoczął go Paweł Sala z FreshMaila opowiadając o najważniejszych aspektach w email marketingu w 2018 roku. W pamięć zapadła nam również prelekcja Macieja Budzicha, który ciekawie przedstawił temat docierania do świadomości konsumenta na podstawie prezentowanego case study. Nie obyło się bez gorącego ostatnimi czasy tematu RODO – Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk w bardzo klarowny sposób prezentowała zasady nowego rozporządzenia dotyczącego danych osobowych, dzięki czemu każdy mógł łatwo wywnioskować co się zmieni i z czym owe zmiany bedą związane.
Warto również wspomnieć o prelekcji zagranicznej, na której Alexa Hubley na podstawie scen z komedii romantycznych przedstawiała porady dotyczące prowadzenia marketingu skoncentrowanego na kliencie, a także inspiracjach Facebookowych, które nakreślił Artur Jabłoński. To oczywiście nie wszystko – dzień wypełniało wiele innych prelekcji, które pozwoliły lepiej zrozumieć email marketing.
Czas na praktykę
Na drugi dzień zaplanowane były warsztaty, zatem przyszedł czas na bardziej praktyczne rozwiązania i możliwość sprawdzenia swoich umiejętności. Byliśmy obecni na następujących warsztatach:
- Efektywny email marketing w B2B,
- Email marketing zgodny z RODO,
- Budowanie strategii content marketingowej,
- Segmentacja i personalizacja w email marketingu.
Podsumowując, M@il May Day to wydarzenie pozwalające zaczerpnąć wiele inspiracji z zakresu email marketingu, a także nabyć wiedzę praktyczną, co później można wykorzystać w prowadzonych działaniach. Oceniamy na duży plus zarówno stronę merytoryczną jak i organizacyjną konferencji :)