Konkurs semKRK awards wyłania najciekawsze i najlepsze kampanie realizowana z zakresu SEO, Google Ads i E-commerce. W 2020 nasze case studies zostało wyróżnione przez jury, o czym pisaliśmy. Natomiast w tegorocznej edycji zostaliśmy mianowani aż do dwóch kategorii, a w jednej z nich stanęliśmy na podium!
Finaliści w dwóch kategoriach i jedna statuetka
Bardzo nam miło, że zostaliśmy finalistami w kategorii „Najlepsza kampania Google Ads”. Do semKRK 2021 zgłosiliśmy naszą kampanię „Jeszcze wyższy ROAS – autorski sposób na kampanie PLA i DSA budujące wysoką rentowność.”
Mając maksymalnie 3000 zł miesięcznie stworzyliśmy kampanię dla e-commerce, która w sezonie generuje sprzedaż nawet 70 000 zł miesięcznie. Celem klienta był ROAS 600%, a uzyskaliśmy nawet 5 000%.
Drugą nominację otrzymaliśmy w kategorii „Najlepsza Kampania SEO”. Zgłoszone przez nas case studies dotyczyło globalnej kampanii SEO dla klienta hardreset.info. Pokazaliśmy w jaki sposób przetłumaczenie treści na stronie wpływa na jej widoczność w Google. Nieszablonowe rozwiązanie naszych ekspertów przyniosło po 18 miesiącach współpracy wzrost ruchu organicznego o 107%, a po 28 miesiącach – 170%!
I właśnie to zgłoszenie „Globalna kampania SEO dla hardreset.info” zostało nagrodzone – dziękujemy za docenienie!
Pełną listę finalistów możecie zobaczyć w tym miejscu.