EACTIVE finalistą Global Search Awards 2022

W 2022 roku zostaliśmy finalistą w Global Search Awards 2022. Konkurs wyłania najlepsze kampanie z zakresu SEO, PPC i content marketingu, które prowadzą firmy czy agencje na całym świecie.

eactive finalistą global search awards 2022

Vertical scaling by Data Driven

Case EACTIVE #wiemyjak & extrakominki.pl – „Vertical scaling by Data Driven” jest w finale w kategorii:

  • Best Use Of Search – Retail/Ecommerce (SEO): large

W tym case pokazaliśmy, że skalowanie pojedynczych fraz to trudniejszy proces niż pozycjonowanie z efektem widoczności – potrzeba odpowiednich danych aby podjąć decyzję, która nie przepali budżetu SEO.

How to increase organic traffic year-to-year over 250% in niche phrases?

Case EACTIVE #wiemyjak & istoserwis.pl – „How to increase organic traffic year-to-year over 250% in niche phrases?” jest w finale w kategorii:

  • Best Use Of Search – B2B (SEO): large

W dość specyficznej branży (wąska grupa docelowa, niszowe frazy kluczowe) udało nam się osiągnąć wyniki zdecydowanie lepsze od tych ambitnie estymowanych.

How to generate over 50 000% session increase from organic results?

Case EACTIVE #wiemyjak & europeum.pl – „How to generate over 50 000% session increase from organic results?” jest w finale w kategorii:

  • Best Local Campaign (SEO): large

Ten cese jest doskonałym przykładem synergii biznesu i SEO, która stała się fundamentem dobrej, długoterminowej relacji naszej agencji ze wskazanym klientem.

From a fresh shop to an industry leader in 2 years

Case EACTIVE #wiemyjak & Eggersmann – „From a fresh shop to an industry leader in 2 years” jest w finale w kategorii:

  • Best Low Budget Campaign (PPC): large

Więcej o współpracy i naszych wynikach z klientem Eggersmann poczytacie w case study.

Shortlist 2022 można znaleźć tutaj.

Gratulujemy wszystkim nominowanym!

Przejdź do komentarzy
Ocena artykułu:
5/5 (1)

Komentarze

Dodaj komentarz