W 2022 roku zostaliśmy finalistą w Global Search Awards 2022. Konkurs wyłania najlepsze kampanie z zakresu SEO, PPC i content marketingu, które prowadzą firmy czy agencje na całym świecie.
Vertical scaling by Data Driven
Case EACTIVE #wiemyjak & extrakominki.pl – „Vertical scaling by Data Driven” jest w finale w kategorii:
- Best Use Of Search – Retail/Ecommerce (SEO): large
W tym case pokazaliśmy, że skalowanie pojedynczych fraz to trudniejszy proces niż pozycjonowanie z efektem widoczności – potrzeba odpowiednich danych aby podjąć decyzję, która nie przepali budżetu SEO.
How to increase organic traffic year-to-year over 250% in niche phrases?
Case EACTIVE #wiemyjak & istoserwis.pl – „How to increase organic traffic year-to-year over 250% in niche phrases?” jest w finale w kategorii:
- Best Use Of Search – B2B (SEO): large
W dość specyficznej branży (wąska grupa docelowa, niszowe frazy kluczowe) udało nam się osiągnąć wyniki zdecydowanie lepsze od tych ambitnie estymowanych.
How to generate over 50 000% session increase from organic results?
Case EACTIVE #wiemyjak & europeum.pl – „How to generate over 50 000% session increase from organic results?” jest w finale w kategorii:
- Best Local Campaign (SEO): large
Ten cese jest doskonałym przykładem synergii biznesu i SEO, która stała się fundamentem dobrej, długoterminowej relacji naszej agencji ze wskazanym klientem.
From a fresh shop to an industry leader in 2 years
Case EACTIVE #wiemyjak & Eggersmann – „From a fresh shop to an industry leader in 2 years” jest w finale w kategorii:
- Best Low Budget Campaign (PPC): large
Więcej o współpracy i naszych wynikach z klientem Eggersmann poczytacie w case study.
Shortlist 2022 można znaleźć tutaj.
Gratulujemy wszystkim nominowanym!