DoubleClick w EACTIVE, czyli czas na lepsze zarządzanie kampaniami AdWords

Nasz Dział Reklam PPC bardzo chętnie korzysta z nowych możliwości i udoskonala swoją pracę – aby usprawnić zarządzanie kampaniami reklamowymi rozpoczęliśmy korzystanie z platformy DoubleClick. Czym jest i dlaczego zdecydowaliśmy się na jej użycie? Sprawdź #wiemyjak

eactive i double click

DoubleClick, czyli podwójna moc

Przy zarządzaniu rozbudowanymi kampaniami AdWords, zdecydowanie przydają się narzędzia, które pomagają w takiej pracy, a także poprawiają jej wyniki. Z pomocą przychodzi DoubleClick – to platforma, która zyskuje popularność dzięki wielu korzystnym funkcjom i możliwościom. Przypomina ona Google AdWords, jednak jest zdecydowanie bardziej zaawansowana. Przydaje się w realizacji obszernych, wysokobudżetowych projektów i pomaga zarządzać różnymi reklamami w internecie (w wyszukiwarce i na stronach internetowych), a także generować spójne raporty.

Co to oznacza dla naszego Zespołu Reklam PPC? Dzięki temu możemy łączyć działania w wielu wyszukiwarkach i kanałach mediów w jednym miejscu. Dodatkowo DoubleClick pozwala na ułatwienie i usprawnienie wyświetlania, weryfikowania oraz kierowania reklam. W efekcie prowadzimy lepsze kampanie w krótszym czasie, podejmujemy trafniejsze decyzjezwiększamy zwrot z inwestycji (ROI). A to właśnie chodzi :)

DoubleClick Search i jego możliwości w pigułce

Wspomniana platforma składa się z kilku narzędzi – jednym z nich jest DoubleClick Search, który pozwala na sprawne zarządzanie kampaniami w wyszukiwarce. DoubleClick posiada też dodatkowe funkcje, które nie są dostępne np. z poziomu Google AdWords.

Wybrane możliwości tego systemu to:

  • optymalizacja kampanii w czasie rzeczywistym i ulepszone systemy automatycznej optymalizacji,
  • tworzenie zaawansowanych strategii zarządzania stawkami
  • możliwość tworzenia kampanii asortymentowych po połączenia z Google Merchant Center,
  • możliwość zarządzania wieloma kampaniami z jednego panelu (również w Yahoo, Bing),
  • rozszerzone możliwości tworzenia strategii remarketingowych,
  • możliwość elastycznego zarządzania kampanią w zależności od przyjętych KPI.

Przed nami zatem ogromne możliwości, z których nie sposób nie skorzystać :)

Przejdź do komentarzy

Komentarze

Dodaj komentarz

  1. Jagoda Dynowska EACTIVE pisze:

    Panie Rafale,

    wybrane funkcje platformy DoubleClick wymieniliśmy w drugiej części tekstu, są to przykładowo: możliwość optymalizacji kampanii w czasie rzeczywistym, czy zaawansowane strategie zarządzania stawkami. Tekst służył obrazowemu przedstawieniu tej platformy, dłuższy artykuł na ten temat znajduje się w tym miejscu: https://www.eactive.pl/blog-o-performance-marketingu/poznaj-adwords-premium-czyli-doubleclick-search/

  2. Rafał pisze:

    Niby artykuł jest, ale jak dla mnie zero konkretów. Może jakieś porównanie z czym jest lepsze DoubleClick w tych wymienionych obszarach? Pod jakim kątem ma rozwinięte te możliwości bo w takiej postaci nic nowego w zakresie mojej wiedzy to nie wprowadziło.