Mamy świetną wiadomość dla wszystkich entuzjastów pracy z klientem! Obecnie w EACTIVE odbywa się rekrutacja i chcielibyśmy powiększyć nasz zespół o nowego doradcę klienta! Zastanawiasz się, czy to praca dla Ciebie? Może chciałbyś spróbować, jednak nie jesteś pewien co czeka Cię w EACTIVE? Rozwiejemy Twoje wątpliwości, ale zacznijmy od początku – zobacz jak ogólnie wygląda praca doradcy, jakie są obowiązki handlowców w naszym Zespole Sprzedaży, czym się kierujemy i jakie cechy są pożądane na tym stanowisku. #wiemyjak
Doradca klienta niejedno ma imię
W Polsce praktycznie w każdej branży przyjmuje się doradców klienta i zapotrzebowanie na to stanowisko utrzymuje się na stałym, wysokim poziomie. To zawód wymagający pewnych umiejętności i cech charakteru, który w efekcie przynosi dużą satysfakcję z działań. Obowiązki osób na tym stanowisku różnią się od siebie w zależności od branży, na pewno łączy je jedna podstawowa cecha – zawsze pracuje się z klientem. Doradca klienta doradza zakup produktu/usługi, w wielu firmach odpowiedzialny jest też za pozyskiwanie klientów, ich obsługę i budowanie długotrwałych relacji. Zakres obowiązków określa dana firma i czasem pod tym pojęciem kryje się również osoba odpowiadająca za posprzedażowy kontakt z klientem.
Kto najlepiej sprawdzi się na takim stanowisku? Przede wszystkim osoby komunikatywne, z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi i negocjacyjnymi. W cenie jest również umiejętność odpowiedniej analizy potrzeb klienta i dostosowania do niego oferty oraz wysoka kultura osobista.
Doradca w EACTIVE…faktycznie doradza!
W naszej firmie doradcy nigdy nie wykonują telefonów „na zimno”. Dzięki widoczności w internecie (m.in. jesteśmy w TOP3 już od 2 lat pod frazami związanymi z pozycjonowaniem w wyszukiwarce Google) klienci kontaktują się z nami sami. Doradca w EACTIVE ma za zadanie podtrzymać ten kontakt, poznać potrzeby i cele biznesowe potencjalnych klientów i dobrać dla nich najkorzystniejszą ofertę. Praca w Zespole Sprzedaży wymaga umiejętności słuchania i odpowiedniego doradzania klientom, nawiązywania z nimi pozytywnych relacji oraz rozumienia całokształtu działań marketingowych w internecie. To praca rozwojowa dla osób lubiących wyzwania i pracę z klientem, które posiadają ponadprzeciętny potencjał handlowy.
W EACTIVE dbamy o profesjonalne doradztwo i świadczenie najwyższej jakości usług dla naszych klientów, nie zapominamy również o pracownikach, tworząc sprzyjającą atmosferę w pracy. Wiemy, że dobra atmosfera sprawia, że działamy efektywniej i chcemy się rozwijać. Kreatywna branża to też… odrobina szaleństwa :) Nie straszne nam przebieranie się w pracy, ciekawe konkursy czy warsztaty. O wszystkich naszych inicjatywach i wydarzeniach w EACTIVE możesz przeczytać w tym miejscu.
Czy szukamy właśnie Ciebie?
Spróbuj swoich sił i jeżeli faktycznie czujesz, że to Ty powinieneś zająć stanowisko doradcy klienta w EACTIVE nie zwlekaj! Prześlij nam swoje CV. Szczegóły związane z rekrutacją na to stanowisko znajdują się tu.