Już 21 października w Warszawie odbędzie się jedna z najważniejszych konferencji w roku 2014 – Think Analytics.
Z przyjemnością ogłaszamy, że będziemy mieli możliwość uczestniczenia w tym wydarzeniu jako jedna ze 120 agencji, które posiadają status Partnera Google!
Google miało do rozdania zaledwie 120 wejściówek. Aby zakwalifikować się na konferencję należało wypełnić formularz i odpowiedzieć na parę pytań, na podstawie których Google wybierało szczęśliwców.
Oto trzy pytania, które pojawiły się w formularzu:
– Jaką rolę analityka internetowa pełni dla Ciebie i Twojej agencji?
– Jakie są plany rozwoju Twojej agencji związane z analityką internetową?
– W jaki sposób udział w konferencji pomoże Ci rozwinąć działania związane z analityką internetową?
Z dumą informujemy, że Filip Kaźmierczak, certyfikowany specjalista ds. Google AdWords przekonał Google, że to on powinien uczestniczyć w konferencji! Filip pojawi się w Warszawie jako przedstawiciel naszej firmy!
Do zobaczenia na konferencji!