Pod koniec września Michał Kliszczak – założyciel EACTIVE oraz Tymoteusz Krawczyk – Specjalista ds. reklam PPC mieli przyjemność uczestniczyć w kolejnej części szkolenia ,,Sales Acceleration’’ organizowanego przez Google. Dowiedz się, nad czym pracowali przedstawiciele naszej firmy podczas wydarzenia. #wiemyjak
Google Ads i nie tylko…
Szkolenie składało się zarówno z części teoretycznej jak i praktycznej. W trakcie wydarzenia zaprezentowano przegląd wszystkich produktów Google Ads oraz propozycje dopasowania odpowiedniej strategii do każdego z nich. Ponadto, uczestnicy zdobyli wiedzę z zakresu inteligentnych kampanii produktowych oraz displayowych. Ważnym elementem szkolenia były tematy związane z preferencjami konsumentów – ich zdefiniowanie, a także obserwacja zmian intencji danej grupy w zależności od różnych czynników.
Część praktyczna szkolenia dotyczyła zjawiska sezonowości. W trakcie warsztatów omawiano dostosowanie strategii prowadzonych kampanii w zależności od okazji sezonowych – świąt Bożego Narodzenia czy wydarzeń tj. Halloween lub Black Friday. Uczestnicy analizowali branże, w których sezonowość odgrywa ważną rolę, a także pracowali nad rozwiązaniami dla klientów aby jak najlepiej naszykować ich na wahania sprzedaży powiązane z tym zjawiskiem. Wiedzę zdobytą w trakcie szkolenia na pewno wykorzystamy w naszej codziennej pracy.
Super! Warto dzielić się taką wiedzą z innymi :)