Byliśmy na szkoleniu z content marketingu!

content marketing 1

content marketing2

31 marca odbyło się ciekawe szkolenie „Nowoczesny Content Marketing i Copywriting 2016” na którym nie mogło nas zabraknąć. Tym razem swoje umiejętności rozwijały osoby z naszego działu content marketingu: Michał Kamiński, Marta Bongilaj i Jakub Wawrzynowicz.

W jednym z ostatnich wpisów wspominaliśmy, że w naszej firmie powstał osobny dział content marketingu, który skupia naszych specjalistów w tej dziedzinie. Jedno jest pewne – ciągłe rozwijanie swoich umiejętności w tym zakresie, poznawanie nowych narzędzi i testowanie różnych rozwiązań to elementy, których nie może zabraknąć abyśmy mogli realizować nasze działania na najwyższym poziomie. W związku z tym korzystamy z wielu okazji poszerzenia wiedzy, a szkolenie „Nowoczesny Content Marketing i Copywriting 2016” prowadzone przez Artura Maciorowskiego idealnie wpisywało się w nasze potrzeby. #wiemyjak

Posłuchaliśmy więc o tworzeniu atrakcyjnych treści i wyróżnieniu się w internecie, prowadzeniu działań charakteryzujących się wysoką konwersją i cechach wartościowego contentu. Dodatkowo poznaliśmy kilka ciekawych narzędzi, a naszą wiedzę mogliśmy przetestować dzięki ćwiczeniom przygotowanym przez prowadzącego – przykładowo jedno z nich dotyczyło opracowania strategii content marketingowej. W ramach szkolenia przedstawione zostały nam rozwiązania przynoszące bezpośrednią konwersję, oparte na doświadczeniach specjalistów.

Podsumowując, szkolenie było dobrą okazją do uporządkowania sobie wiedzy, a także zaczerpnięcia nowych inspiracji – jesteśmy pewni, że wpłynie pozytywnie na jakość i efektywność naszej pracy.

Przejdź do komentarzy

Komentarze

Dodaj komentarz