Byliśmy na szkoleniu Wielokanałowość i Context Marketing

Wiemy jak ważna jest wielokanałowość w marketingu, dlatego udaliśmy się na szkolenie z Wielokanałowości i Context Marketingu. Zasady Context Marketingu oraz umiejętny dobór odpowiednich kanałów online i offline zgłębiał Jan Zając w Katowicach, 28 października 2015 roku.

certyfikat Janka

Podczas szkolenia, które miało formułę case study, uczestnicy uzyskali wiedzę zarówno teoretyczną jak i praktyczną. Oprócz przeanalizowania zagadnień wchodzących w skład programu, prelegent Artur Maciorowski poszczególne kwestie zobrazował także przykładami, dzięki czemu każdy uczestnik mógł przełożyć je na realia swojej pracy. Na szkoleniu omówione zostały kanały online i offline, które dają najlepszą konwersję oraz ich odpowiedni wybór w taki sposób, aby się nie powielały. Istotnym poruszonym zagadnieniem był także dobór treści do poszczególnych kanałów promocji. Ponad to uczestnicy dowiedzieli się na przykładach kampanii małych i średnich firm jak tworzyć akcje wielokanałowe a na koniec jak badać skuteczność działań w marketingu wielokanałowym.

Następnego dnia Jan Zając zorganizował spotkanie w firmie i podzielił się z resztą zespołu zdobytą wiedzą o najskuteczniejszych działaniach marketingowych przy użyciu dobrego kontentu oraz o tym jak wykorzystać kilka kanałów marketingowych jednocześnie. #wiemyjak

Cieszymy się, że znowu mogliśmy poszerzyć swoją wiedzę dotyczącą tego jak dotrzeć do klienta przy użyciu kanałów online i offline oraz jak tworzyć akcje marketingowe dające wysoką konwersję. Każde szkolenie jest dla nas źródłem wiedzy oraz inspiracji, które następnie wykorzystujemy w realizowanych przez nas projektach.

Przejdź do komentarzy

Komentarze

Dodaj komentarz