Agencja SEO i Performance Marketingu z certyfikatem Google Partner Premier i doświadczeniem w pozycjonowaniu Łomży budowanym od 2000 roku
Zespół wykwalifikowanych specjalistów SEO on-site, off-site, content SEO oraz web developerów gwarantujących skuteczną współpracę
Nominacje i nagrody za działania w prestiżowych konkursach: Global Search Awards, European Search Awards, semKRK Awards
Skuteczne Strategie Pozycjonowania
ANALIZY I STRATEGIE SEO
TECHNICAL SEO
OPTYMALIZACJA SEO
LINK BUILDING
CONTENT MARKETING
USER EXPERIENCE
Wymagaj skutecznego pozycjonowania w Łomży!
#wiemyjak
Cennik pozycjonowania stron w Łomży
Pozycjonowanie lokalne strony Łomża wyceniamy zawsze w taki sposób, byśmy mieli realną szansę na spełnienie naszej obietnicy, czyli takie wykonanie usług pozycjonowania stron internetowych, które w znaczący sposób zwiększy Twoją widoczność w Google. Bez dobrze obliczonego budżetu już na starcie jesteśmy skazani na porażkę. Brak odpowiednich środków powoduje, że nie jesteśmy w stanie prowadzić takiej ilości działań marketingowych, które pozwolą nam nadążyć za rynkiem oraz za konkurencją.
Co należy uwzględnić przy wycenie pozycjonowania strony Łomża?
Pamiętaj, że:
- cena za pozycjonowanie Twojej strony internetowej zależy od wybranych fraz kluczowych – im słowa kluczowe będą bardziej konkurencyjne, tym cena będzie wyższa,
- pozycjonujemy nielimitowaną ilość słów kluczowych,
- pozycjonujemy całe strony w Google, a nie kilka wybranych słów kluczowych,
- koncentrujemy się na zwiększaniu: ilości fraz w TOP 3, TOP 10 (najwyższa widoczność strony w Google), ruchu na stronie www i sprzedaży/ilości zapytań/konwersji,
- nasze wyceny zaczynają się od 8000 zł netto,
- w przypadku branż wyjątkowo trudnych proponujemy wyceny indywidualne, poza widełkami cenowymi,
- realizujemy cele biznesowe,
- oferujemy umowę na czas nieokreślony.
Zapytaj o Skuteczne Strategie pozycjonowania swojej strony
#wiemyjak
Dlaczego Twój biznes potrzebuje skutecznego pozycjonowania strony w Łomży?
Inwestycja w rozwój biznesu nigdy się nie kończy, a wszelkie działania marketingowe są potrzebnym krokiem do uzyskania przewagi nad konkurencją. Jeżeli już funkcjonujesz online, warto zadać sobie pytanie: Czy Twoja strona internetowa przynosi Ci korzyści? Jeżeli Twoja konkurencja jest widoczna w lokalnych wynikach wyszukiwania a Ty nie, to znak, że potrzebujesz pozycjonowania strony w Łomży.
A może dopiero planujesz otworzenie biznesu i Twoim celem jest pozyskanie klientów w najbliższej okolicy swojej firmy w Łomży? Pozycjonowanie strony obejmuje głównie działania związane z tworzeniem i optymalizacją treści na stronie www oraz pozyskiwanie linków przychodzących, a także techniczne usprawnienie witryny. I to właśnie dzięki pozycjonowaniu strony w Łomży zdobędziesz przewagę nad konkurencją i przyciągniesz nowych klientów!
Zależy Ci na zwiększeniu widoczności strony w całej Polsce?
POZYCJONOWANIE STRON OFERTA
Oferujemy skuteczne strategie SEO i SXO
Prowadzisz sklep internetowy i szukasz możliwości zwiększenia zysku?
OFERTA DLA E-COMMERCE
Sprostamy każdemu wyzwaniu e-commerce!
Chcesz dodać do swojego marketingu działania płatne?
PERFORMANCE MARKETING OFERTA
Zapewniamy wydajne kampanie reklamowe
Pozycjonowanie stron Łomża – kluczowe elementy
Proces pozycjonowania stron wymaga czasu oraz stałego, przemyślanego i zaplanowanego działania. Poniżej opisaliśmy obszary, bez których ciężko byłoby mówić o efektach. To właśnie te działania są częścią pracy, którą zajmujemy się na co dzień.
Audyt i analizy witryny
Analizę i audyt witryny przeprowadzamy na początku procesu pozycjonowania. Specjalistyczne analizy powtarzamy również po zrealizowaniu poszczególnych etapów. Za ich sprawą możemy dostrzec, jakie obszary funkcjonowania Twojej strony internetowej wymagają naszej natychmiastowej interwencji. Poznajemy też te elementy, które działają bez zarzutu. Ta weryfikacja widoczności witryny w wyszukiwarce i jej technicznego stanu pozwala nam zaplanować kolejne miesiące prac, a Tobie zobaczyć, ile wysiłku należy włożyć, aby Twoja strona stała się przyjazna jednocześnie dla użytkowników i Google. W analizie bierzemy pod uwagę np. zawartość pliku robots.txt i indeks strony.
Strategia i przygotowanie elementów do optymalizacji
Pozycjonowanie to proces bardzo złożony, a jednym z ważniejszych zadań jest wybranie i przygotowanie elementów do jej optymalizacji. W podjęciu odpowiedniej decyzji pomogą nam wnioski z analizy i audytu witryny, warto też sugerować się wskazówkami jakościowymi Google. W pierwszej kolejności możemy zająć się optymalizacją np. zweryfikowanej struktury i nawigacji witryny, zmierzonego czasu ładowania strony internetowej czy przeanalizowanej treści na serwisie (włącznie z metatagami i strukturą nagłówków).
Wdrożenie
Odpowiednio przygotowana optymalizacja serwisu przewiduje wprowadzenie wielu modyfikacji – najczęściej w profilu linkowym, treściach i kodzie źródłowym strony. Bardziej szczegółowo wymienić możemy między innymi opublikowanie zoptymalizowanych pod kątem fraz kluczowych opisów na poszczególnych podstronach, wdrożenie niezbędnych zmian w indeksie strony, konstrukcji adresów URL i strukturze przekierowań, czy też naprawę błędów walidacji W3C. Najważniejsze jednak, że za modyfikację strony odpowiadają wykwalifikowani Web-Developerzy, zgodnie z wytycznymi specjalistów z obszarów: on-site seo, off-site seo, content seo, analityki internetowej i user experience.
Analiza wyników i plany
Po wdrożeniu niezbędnych działań kontynuujemy naszą pracę i stale obserwujemy zmiany w widoczności Twojej strony. Dzięki temu możemy na bieżąco analizować, jakie efekty przynosi nasze pozycjonowanie i szybciej zareagować, gdy zmiany – zgodnie z założeniem, że testować należy różne rozwiązania – nie będą skuteczne, a sama strategia pozycjonowania strony będzie wymagała korekty, aby było możliwe osiągnięcie lepszych pozycji w wynikach wyszukiwania oraz większego ruchu na stronie.
Wymagaj skutecznego pozycjonowania w Łomży!
#wiemyjak
Możliwości biznesowe Łomży
Łomża to miasto powiatowe wojwództwa podlaskiego. Stanowi ono główny ośrodek gospodarczy ziemi łomżyńskiej. Pod względem ludnościowym Łomża przekroczyła 60 tysięcy mieszkańców.
Kierunek rozwoju gospodarczego miasta nakreśla położenie geograficzne – Łomża znajduje się na terenie rolniczo-leśnym. Przemysł spożywczy, browarnictwo, elektronika, czy turystyka to główne obszary eskalacji gospodarczej.
Dotrzyj do użytkowników wyszukujących usług i produktów w określonej lokalizacji. Realizujemy działania: pozycjonowanie Suwałki, pozycjonowanie Wrocław, pozycjonowanie Szczecin, pozycjonowanie Olsztyn, pozycjonowanie Zielona Góra, pozycjonowanie Warszawa, pozycjonowanie Kraków, pozycjonowanie Łódź, pozycjonowanie Gdańsk, pozycjonowanie Poznań, pozycjonowanie Toruń, pozycjonowanie Lublin, pozycjonowanie Bydgoszcz, pozycjonowanie Kielce, pozycjonowanie Opole, pozycjonowanie Katowice, pozycjonowanie Rzeszów
Pozycjonowanie dla Twojego biznesu
Co zyskuje marka dzięki pozycjonowaniu strony w Łomży?
- Budowanie świadomości i zaufania do marki w lokalnym środowisku
- Zwiększenie wartościowego ruchu na stronie. Strona wyświetla się wysoko na kluczowe frazy, odpowiadające lokalnym potrzebom użytkowników i celom marki
- Większą szansę na sprzedaż produktów czy usług, dzięki szybkiej dostępności w regionie użytkownika
- Pozyskanie nowych klientów i umocnienie wizerunku marki
- Dotarcie do klientów przemywających w danym regionie
- Optymalizację wizytówki firmy w Google, dzięki czemu klienci mogą znaleźć firmę, zdobyć niezbędne informacje i wystawić recenzję
- przewagę konkurencyjną i możliwość rozszerzenia strategii do pozycjonowania ogólnego
- Skuteczne pozycjonowanie strony wzmocni Twoją markę na rynku lokalnym!
Realizuj cele biznesowe dzięki SEO. Postaw na skuteczny marketing.
#wiemyjak
Google Maps / Wizytówka Google
Kluczowym miejscem, w którym powinieneś prowadzić działania z zakresu pozycjonowania , są też Mapy Google. Mechanizm wyświetlania wyników dopasowanych do obecnego położenia użytkownika wyszukiwarki Google (wykorzystanie geolokalizacji) najskuteczniej wykorzystywany jest w pozycjonowaniu lokalnym. Na czym to polega? Posłużmy się przykładem. Załóżmy, że mieszkasz na stałe w Łomży, w łazience zepsuł Ci się kran, więc potrzebujesz pomocy fachowcy – hydraulika – który naprawi tę niespodziewaną usterkę, ewentualnie sprawdzi też instalację, a może nawet zakupi nową baterię łazienkową i od razu ją wymieni. Wpisując w wyszukiwarce hasło „hydraulik”, oczekujesz, że w wynikach pojawią się firmy z Twojej okolicy, a nie z drugiego krańca Polski – szukasz pomocy, która będzie „pod ręką”. Google doskonale o tym wie, dlatego – mając możliwość określenia Twojej obecnej lokalizacji za pomocą GPS – w odpowiedzi na Twoje zapytanie wyświetli przede wszystkim mapkę z pobliskimi punktami usług hydraulicznych wraz z podstawowymi informacjami na ich temat. Na przykład zapytanie z lokalizacji , wyświetli wyniki z Łomży nawet gdy użytkownik nie dopisze miasta.
Przykłady fraz i ich wolumen wyszukiwania:
Co zrobić, by Twoja firma mogła znaleźć się w tych wynikach? Zacznijmy od podstaw. Po utworzeniu konta w Google (jeśli dotychczas go nie zakładałeś), zarejestruj się w Google Moja Firma i stwórz tam profil własnej działalności, pamiętając o opublikowaniu wszystkich istotnych dla użytkowników informacji. Poza tymi oczywistymi, jak nazwa firmy, dane kontaktowe, godziny otwarcia, czy oferta produktowa, zatroszcz się też o unikalny opis swojej firmy (pamiętaj przy tej okazji o frazach kluczowych) oraz atrakcyjne zdjęcia i grafiki (również odpowiednio opisane). Swoją wizytówkę koniecznie połącz z firmową stroną internetową – umieszczając w Mapach Google link do Twojej strony www, to samo zrób na stronie, publikując odnośnik do wizytówki w Google.
Na pozycjonowanie stron internetowych w Mapach Google poprzez wizytówkę Google Moja Firma wpływają też inne działania, takie jak pozytywne opinie użytkowników (warto zadbać o to, aby Twoi Klienci zostawiali sporo takich pozytywnych opinii – Google promuje firmy z najwyższą średnią ocen) oraz regularna publikacja wpisów. Wpisy w Google dla firm działających lokalnie to stosunkowo nowa funkcjonalność, o której nie wszyscy jeszcze wiedzą, czyli szansa na wyprzedzenie Twojej konkurencji w wyszukiwarce. Pozwoli Ci ona na umieszczanie ogłoszeń i ofert, informowanie swoich potencjalnych Klientów o dostępności nowych lub popularnych produktów oraz o wydarzeniach, które organizujesz w swoim sklepie.
Pozycjonowanie stron Łomża – zacznij z EACTIVE
Jesteśmy zespołem, który w pełni zaangażuje się w pracę nad Twoim serwisem.
Twoje efekty są również miarą naszego sukcesu. Mamy więc wspólny cel!
- Jesteśmy Partnerem Google.
- Wiemy jak pozycjonować, rozumiemy lokalny rynek i gwarantujemy skuteczne strategie i działania pozycjonowania Łomża
- Wspólnie ustalamy cele marketingowe dla Twojej marki i przygotujemy indywidualne rozwiązania
- Zwiększymy wartościowy ruch na Twojej stronie, dzięki wyświetlaniu wysoko na kluczowe frazy, odpowiadające lokalnym potrzebom użytkowników i celom marki.
- Dedykowany zespół specjalistów SEO on-site i off-site profesjonalnie zajmie się Twoją stroną
- Zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji – możesz konsultować z nami wszystkie wątpliwości.
- Zapewnimy dopasowaną lokalnie SKUTECZNĄ STRATEGIĘ POZYCJONOWANIA STRON ŁOMŻA
EFEKTY NASZEJ PRACY
Rozwiewamy wątpliwości
Pozycjonowanie lokalne czy ogólne – co wybrać?
Wszystko zależy od Twoich celów biznesowych. To jaką strategię wybierzesz, powinno być uwarunkowane rodzajem prowadzonej działalności gospodarczej. Pozycjonowanie lokalne może być pierwszym krokiem do rozszerzenia strategii w przyszłości. Jeżeli działasz jednak w konkretnym regionie, zanim pomyślisz o podboju całego kraju, warto skupić się właśnie na potencjalnych klientach blisko Ciebie. Pozycjonowanie lokalne to także dobra strategia dla dużych firm. Jeżeli np. Twój sklep ma kilka filii, warto rozważyć pozycjonowanie na lokalne frazy związane z tymi konkretnymi miastami.
Czy tylko lokalne firmy mogą się pozycjonować w Łomży?
Jeżeli chcesz ukierunkować swoje działania na konkretny obszar, a nie masz firmy, siedziby, czy oddziału w Łomży — nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zdecydować się na taką strategię SEO. Jeżeli Twoje produkty czy usługi mają potencjał zainteresować mieszkańców Łomży i okolic — pozycjonowanie strony w Łomży będzie doskonałym narzędziem do wzmocnienia Twojej marki.
Ile kosztuje pozycjonowanie stron w Łomży?
Jak wspomnieliśmy wyżej, koszt pozycjonowania jest zależny od wielu czynników. W naszej strategii staramy się zawsze zrozumieć potrzeby i cele biznesowe marki. Następnie, w zależności od sytuacji, jasno przedstawiamy, co w danym budżecie możemy zrealizować lub określamy, jaki budżet jest potrzebny do zrealizowania postawionych założeń.
Jakie i kiedy rezultaty daje pozycjonowanie Łomża?
Pozycjonowanie jest procesem długotrwałym, co oznacza, że pierwszych efektów można spodziewać się po kilku, kilkunastu tygodniach. Efekty zależą przede wszystkim od sytuacji, w jakiej był serwis przed rozpoczęciem pozycjonowania oraz od ilości koniecznych do wprowadzenia zmian, ale również od zmian w algorytmach wyszukiwarki. Dzięki obecności strony wysoko w wynikach wyszukiwania marka może liczyć na pozyskanie większej liczby nowych klientów, co przekłada się również na przychody i budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej
Twój biznes zasługuje na skuteczny marketing!
Napisz do nas, a skontaktujemy się z Tobą i przygotujemy propozycję współpracy.