Pozycjonowanie, SEO stron Internetowych i WWW Włochy
Skalujemy biznesy klientów
WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ WYSZUKIWARKI
#wiemyjak przyciągnąć nowych klientów prosto na Twoją stronę! Wyszukiwarka Google stanowi ponad 94% udziału w rynku włoskim. Dlatego sprzedaż w tym obszarze to nowe, doskonałe możliwości skalowania biznesu. Jednak nowe możliwości to nowa konkurencja! Nie można zatem zapomnieć o budowaniu naturalnej widoczności strony w wyszukiwarce Google. Pozycjonowanie strony to inwestycja. Nasze działania oraz Twoja strona stworzą wspólnie doskonałe narzędzie zwiększające sprzedaż. Naszym największym atutem jest pozycjonowanie stron na Włochy. Wiemy, jak zadbać o Twoją stronę internetową, aby pojawiła się w wyszukiwarce Google na wysokich pozycjach na włoskim rynku.
Pozycjonowanie Włochy – CO OFERUJEMY?
Biznesowe i kompleksowe podejście
Każdą ofertę na pozycjonowanie Włochy tworzymy indywidualnie na podstawie przeprowadzone rozmowy, zdefiniowane cele biznesowe klienta, sytuację serwisu, konkurencję oraz naturę rynku włoskiego. Współpracę rozpoczynamy na różnych etapach przygotowania serwisu klienta do pozycjonowania we Włoszech. W realizacji działań SEO skupiamy się tylko na tych obszarach, które przełożą się docelowo na efekty sprzedażowe i pomogą dzięki pozycjonowaniu na Włochy skalować biznes. Realizujemy wszystkie najbardziej zaawansowane obszary SEO i SXO, aby kompleksowo zająć się pozycjonowaniem strony. Nie tylko przygotowujemy wytyczne, ale również wprowadzamy skomplikowane zmiany w kodzie na stronie, dzięki własnemu działowi web developerów. Zajmujemy się również tworzeniem treści w języku włoskim.
Obszary w jakich działamy w ramach pozycjonowania strony w Włoszech.
ANALIZY I STRATEGIE SEO
TECHNICAL SEO
OPTYMALIZACJA SEO
LINK BUILDING
CONTENT MARKETING
USER EXPERIENCE
Zainwestuj w pozycjonowanie Twojej strony w Włoszech
#wiemyjak
Pozycjonowanie Włochy – ILE KOSZTUJE?
Usługę na pozycjonowanie w Włoszech wyceniamy zawsze indywidualnie. Koszty SEO w Włoszech głównie ze względu na koszty linków oraz treści w języku włoskim są dużo wyższe niż na rynku polskim. Ustalenie optymalnego budżetu na działania jest zatem kluczowe, aby realizować skuteczny proces zwiększania widoczności w włoskojęzycznym wyszukiwarce Google, przeganiając konkurencję. Zanim przygotujemy ofertę wraz z cennikiem przeprowadzimy z Tobą spotkania w celu poznania lepiej Twojego biznesu. Budżet na pozycjonowanie Włochy zaczyna się u nas od 5 tys. zł netto.
Co uwzględniamy przy wycenie pozycjonowania strony w Włoszech?
PLANOWANY BUDŻET
Chcemy poznać Twój budżet, jaki chcesz zainwestować w pozycjonowanie strony w Włoszech.
CELE BIZNESOWE
Poznajemy cele biznesowe Twojej firmy i ustalamy cele działań pozycjonowania w Włoszech.
RODZAJ BRANŻY
Analizujemy trudność fraz w Twojej branży w Włoszech oraz ich konkurencyjność.
WIELKOŚĆ KONKURENCJI
Analizujemy, jak wygląda konkurencja Twojej strony w wyszukiwarce włoskiej i jakie działania prowadzi.
ETAP POZYCJONOWANIA
Określamy etap, na jakim jest Twoja witryna odnośnie widoczności w wyszukiwarce na rynku włoskim
SYTUACJĘ SERWISU
Analizujemy Twój serwis, jego optymalizację, linki i potencjał do działań SEO w Włoszech.
Musisz być świadomy:
Poznaj koszt pozycjonowania Twojej strony w Włoszech
#wiemyjak
Dla kogo jest usługa pozycjonowania (SEO) w Włoszech?
E-commerce
Posiadasz sklep internetowy i chcesz zacząć sprzedawać w Włoszech? A może sprzedajesz w Włoszech i chcesz zwiększyć swoją sprzedaż? Usługa pozycjonowania będzie dla Ciebie odpowiednią inwestycją w obydwu sytuacjach.
Producenci
Jeśli prowadzisz firmę w branży przemysłowej — dopiero zaczynasz czy już jesteś na etapie wzrostu, to usługa pozycjonowania stron może zwiększyć potencjał sprzedażowy twojego biznesu.
Usługi
Działasz w sektorze usług? Strategia SEO, którą realizujemy, może pomóc Ci przyciągnąć nowych klientów. Gdy wypozycjonujemy Twoją stroną zyskasz również większą rozpoznawalność wśród lokalnej społeczności i umocnisz marki na rynku.
Pozycjonowanie Włochy – korzyści dla Twojego biznesu
Co zyskuje marka dzięki pozycjonowaniu strony w Włoszech?
- Budowanie świadomości i zaufania do marki na włoskim rynku.
- Zwiększenie wartościowego ruchu na stronie. Strona wyświetlI się wysoko na kluczowe frazy, odpowiadające potrzebom użytkowników i celom marki.
- Większą szansę na sprzedaż produktów czy usług.
- Pozyskanie nowych klientów i umocnienie wizerunku marki.
- Analizę zagranicznej konkurencji i dopasowanie strategii do wymogów rynku oraz potrzeb marki.
- Możliwość dotarcia do klientów przebywających w danym regionie Włoszech poprzez optymalizację wizytówki Twojej firmy w Google.
Wizytówka Google i pozycjonowanie lokalne w Włoszech
Jeśli prowadzisz firmę z siedzibą w Włoszech, to zalecamy, aby założyć wizytówkę w Google. Dzięki odpowiedniej optymalizacji wizytówki Google Moja Firma, Twoi potencjalni klienci szybko i łatwo znajdą Cię przez wyszukiwarkę, a także w mapach Google.
Pamiętaj! Warunkiem założenia wizytówki Google jest posiadanie siedziby lub też oddziału firmy w Włoszech. Jeśli spełniasz ten warunek — koniecznie zadbaj o uzupełnienie profilu na Google Moja Firma lub zleć to agencji.
Pozycjonowanie lokalne w Włoszech to jednak nie tylko zadbanie o profil na wizytówce Google. Pozycjonowanie lokalne to działania związane z odpowiednim dobraniem fraz lokalnych oraz wypozycjonowaniem serwisu pod nie. Tak jak w przypadku pozycjonowania ogólnego — kluczowa jest analiza fraz oraz stworzenie strategii SEO, dzięki której Twój serwis będzie się na wybrane frazy wyświetlał w wyszukiwarce Google. Frazy w pozycjonowaniu lokalnym mogą być ukierunkowane na miasto czy region, w którym są twoi potencjalni klienci.
Jeśli zależy Ci na pozycjonowaniu ogólnym oraz lokalnym jednocześnie, skierowanym na rynek włoski to eksperci SEO w naszej firmie zaopiekują się kompleksowo Twoją stroną i zwiększą widoczność w Google.de, dzięki której zwiększysz swój potencjał sprzedażowy.
Jaka jest różnica między SEO w Włoszech a SEO w Polsce?
Kluczową różnicą, która wpływa na odmienność działań SEO w Włoszech i w Polsce jest inny odbiorca. Użytkownik polskiej wyszukiwarki będzie miał inne preferencje zakupowe, które to wpływają na sposób, w jaki porusza się w wyszukiwarce. Dlatego niezwykle istotne jest zapoznanie się z rynkiem na poziomie lokalnym, charakterystyką odbiorcy tego rynku oraz dokładnym określeniem grupy docelowej biznesu.
Nieskuteczne byłoby przełożenie 1:1 zasad SEO, które są skuteczne w Polsce na rynek włoski. Jeden z głównych powodów dotyczy działań link buildingu. Jeśli chcesz, by Twój potencjalny klient dostrzegł Cię w włoskiej wyszukiwarce, to inwestujesz w SEO. Jeśli inwestujesz w SEO na rynek włoski, to musisz mieć budżet, który pozwoli na zdobycie wartościowych linków prowadzących do serwisu. Dokładnie jakiej strategii link buildingu potrzebujesz i w jakim budżecie będzie ona skuteczna, tak aby wyprzedzić konkurencję, określa strateg SEO. Jednak już na wstępie miej na uwadze, że skuteczna realizacja działań link buildingu w Włoszech będzie droższa niż w Polsce. Przykładowo w Polsce za taką samą kwotę kupisz 10 linków, a w Włoszech 1-2 wartościowe odnośniki.
Pozycjonowanie strony w Włoszech będzie również dodatkowo droższe, ponieważ wszystkie treści na serwisie muszą pojawić się w języku włoskim. Często potrzebne jest wsparcie profesjonalnego tłumacza. Jeśli nawet takiego nie masz, nie przejmuj się — my się tym zajmiemy.
Zainwestuj w pozycjonowanie Twojej strony w Włoszech
#wiemyjak
Pozycjonowanie stron Włoszech — skaluj biznes z EACTIVE
Jesteśmy zespołem, który w pełni zaangażuje się w pracę nad Twoim serwisem. Jak najszybciej realizujemy to, czego potrzebujesz, aby skalować biznes
- Jesteśmy Partnerem Google Premium 2022
- Jesteśmy doceniani w konkursach międzynarodowych: Finaliści Global Search Awards 2021, European Search Awards 2021
- Wiemy, jak pozycjonować. Od wielu lat jesteśmy w TOP 3 pod najtrudniejszą frazę w naszej branży: pozycjonowanie stron.
- Kierujemy się podejściem biznesowym. Pozycjonowanie to dla nas tylko narzędzie do osiągania celów sprzedażowych dla klientów.
- Nie tylko tworzymy wytyczne do zmian na stronach, ale je wdrażamy. Mamy własny zespół web-development.
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji – możesz konsultować z nami wszystkie wątpliwości.
- Tworzymy SKUTECZNE STRATEGIE POZYCJONOWANIA STRON w WŁOSZECH.
Projekty realizowaliśmy dla
Rozwiewamy wątpliwości
Czy do pozycjonowania w Włoszech strona www musi być w języku włoskim?
Tak, jeżeli chcesz dać się znaleźć w Google.de, treści na Twojej stronie muszą być w języku włoskim. Pod kątem SEO jest to bardzo istotne, dlatego koniecznie zadbaj o poprawność językową na swoim serwisie. Pomyśl też o grupie docelowej, której musisz zdobyć zaufanie. Kierowanie do klienta komunikatów w jego ojczystym języku pomoże Ci doprowadzić do sprzedaży produktu/usługi. Zadbaj, aby Twoje treści były wartościowe dla potencjalnego klienta, a także przyjazne i zrozumiałe.
Z jaką końcówką powinna być domena dobra pod pozycjonowanie strony w Włoszech?
Aby skutecznie pozycjonować Twoją stronę, wskazane jest, abyś posiadał odpowiednie rozszerzenie domeny. Do wyboru są dwie opcje, które pozytywnie wpłyną na efekty pozycjonowania. Pierwszą opcją jest zakup domeny krajowej z końcówką włoską.de. Posiadanie takiej domeny pomoże w procesie pozycjonowania oraz w zdobyciu zaufania klientów do Twojej marki. Drugą możliwością są domeny globalne, przykładowo .com, która jest przeznaczona dla firm. Jeśli posiadasz domenę globalną, to adres strony w wersji włoskiej będzie przykładowo prezentował się w taki sposób twojadomena.com/de/. Jeśli dopiero zdecydowałeś się kierować swój biznes na rynek włoski i nie wiesz która wersja domeny będzie dla Ciebie najlepsza, skontaktuj się z nami, a my Ci w tym pomożemy.
Czy firma musi mieć siedzibę w Włoszech?
Nie musisz posiadać stacjonarnej siedziby swojej firmy w Włoszech, aby sprzedawać na rynek włoski. To, gdzie posiadasz siedzibę, nie wpłynie na skuteczność pozycjonowania Twojej strony w Google.de.
Jak wybrać najlepsze słowa do pozycjonowania Włochy?
Odpowiedni dobór fraz to kluczowy etap przygotowawczy do procesu pozycjonowania strony. Pozycjonujemy nielimitowaną liczbę fraz i skupiamy się przede wszystkim na tych frazach, które mają najwyższy potencjał sprzedażowy, a także realizują inne ustalone cele marketingowe. Dzięki dokładnej analizie fraz możemy tworzyć takie treści na stronie, które będę zoptymalizowane pod wyszukiwarkę Google.de, a także dopasowane do grupy docelowej. Klienci znajdą Twoją stronę, a następnie dostaną skrojone na miarę dla nich treści, które będą przybliżać ich do zakupu konkretnego produktu czy usługi.
Kto będzie odpowiadał za treści w języku włoskim potrzebne do pozycjonowania?
Za wszystkie treści tworzone na potrzeby pozycjonowania strony odpowiadają nasi specjaliści. Jako klient najpierw sprawdzasz i akceptujesz teksty przygotowane w języku polskim przez nasz dział content marketingu. Po wprowadzeniu ewentualnych poprawek i Twojej akceptacji przekazujemy treści do profesjonalnego tłumacza.
W jakim języku będzie obsługa?
Obsługujemy klientów tylko w języku polskim. W związku z tym osoba kontaktowa powinna znać język polski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
Agencja w Polsce czy w Włoszech — kogo wybrać?
Doświadczona polska agencja SEO, która zna włoski rynek, poradzi sobie równie dobrze w działaniach pozycjonowania co włoska agencja. My posiadamy 21 lat doświadczenia i zespół specjalistów SEO on-site, off-site, content marketingu, analityki internetowej i UX oraz web developer. Realizujemy kompleksową strategię SEO, która współgra ze strategią marketingową marki. Przewagą polskiej agencji SEO będzie często niższa cena usługi pozycjonowania.
Ile kosztuje pozycjonowanie strony w Włoszech?
Wyceniając pozycjonowanie strony w Włoszech, bierzemy pod uwagę kilka czynników: to jaki planujesz przeznaczyć budżet na działania SEO, jakie są Twoje cele biznesowe, w jakiej branży działasz, jakich masz konkurentów, a także określamy, na jakim etapie pozycjonowania jest Twoja strona i analizujemy historię Twojego serwisu.
Musisz jednak wiedzieć, że pozycjonowanie w Włoszech jest droższe niż w Polsce, przede wszystkim na wyższe koszty link buildingu. Jeśli posiadasz dużo konkurentów, którzy od lat inwestują w SEO, a Ty dopiero zaczynasz, to oznacza jedno — będziesz musiał nadgonić. W cenie pozycjonowania uwzględnimy wówczas konieczność zdobywania większej liczby linków i/lub w droższym miejscach.
Ile trwa pozycjonowanie na Włoszech?
Naszym celem jest wypozycjonować Twoją stronę w jak najkrótszym czasie, spełniając cele biznesowe i marketingowe. Po szczegółowej analizie oraz znając budżet, jaki planujesz zainwestować w SEO, możemy ocenić po jakim czasie od rozpoczęcia działań, można spodziewać się pierwszych efektów. Jednak pamiętaj, że pozycjonowanie to długotrwały proces, na który wpływa wiele czynników, np. zmiany wprowadzane przez Google. Określenie konkretnego czasu pozycjonowania jest niemożliwe. Natomiast możemy Cię zapewnić, że działamy zawzięcie i skutecznie. Project Manager informuje o bieżących działaniach, przesyła raport, w którym pokazujemy efekty. Będziesz mógł przyjrzeć się sukcesom, które przybliżają nas do ustalonego celu krok po kroku.
Dla kogo jest usługa pozycjonowania (SEO) w Włoszech?
Pozycjonowanie w Włoszech jest to idealna usługa dla sklepów internetowych, które już sprzedają na rynek włoski i chcą skutecznie wykorzystać potencjał sprzedażowy wyszukiwarki, aby zwiększyć swoją sprzedaż.
Dodatkowo jeśli dopiero myślisz o wejściu na rynek włoski i od razu chcesz wypromować swoją markę w Google.de, to również Ci w tym pomożemy. Zaczynasz działalność na rynku włoskim — to zgłoś się do nas. Zapraszamy do kontaktu nie tylko sklepy e-commerce, ale też firmy z sektora usług, jak i przemysłu. Pomożemy Ci skalować Twój biznes, dzięki pozycjonowaniu strony.
Interesuje Cię pozycjonowanie strony w Włoszech?
Napisz do nas, a skontaktujemy się z Tobą i przygotujemy propozycję współpracy.