Customer Care Specialist
W dziale Customer Care firmy EACTIVE

Jeśli lubisz dbać o ludzi, o ich komfort i poczucie bezpieczeństwa i jeśli masz dar do przewidywania “fuck up’ów” ;) oraz zmysł organizacyjny, a hasło “trudny klient” dla Ciebie nie istnieje, to nie ma lepszego miejsca dla Ciebie niż dział Customer Care w EACTIVE.
Miejsce pracy: dowolnie – siedzibę mamy we Wrocławiu, ale możesz pracować całkowicie zdalnie skąd tylko chcesz
Opis stanowiska
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- obsługę klientów,
- wsparcie zespołu w prowadzeniu projektów,
- dbanie o zadowolenie klientów,
- zawieranie aneksów w imieniu firmy,
- negocjacje z klientami.
Wymagania:
- doświadczenie w obsłudze klienta B2B – min. 2 lata,
- umiejętność budowania relacji z klientem,
- samodzielność i zaangażowanie,
- umiejętności negocjacyjne,
- chęć uczenia się i doskonalenia własnych umiejętności,
- wiedza z zakresu marketingu internetowego,
- minimum podstawowa wiedza z zakresu SEO/SEM.
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w obsłudze klienta w obszarze SEO,
- certyfikaty z zakresu obsługi narzędzi marketingu internetowego,
- szkolenia z zakresu obsługi klienta.
Narzędzia, na których będziesz pracować:
- na co dzień pracujemy na aplikacji Asana, dodatkowo będziesz korzystać z: Senuto, Ahrefs’a, Google Analytics i Google Search Console.
Wynagrodzenie:
4000 – 7000 zł Fv netto B2B
Proces rekrutacyjny

Weryfikacja nadesłanych CV


Kontakt działu HR z wybranymi kandydatami


1. etap rozmowy kwalifikacyjnej w naszej siedzibie lub online


Zadanie rekrutacyjne


2. etap rozmowy kwalifikacyjnej


Wyniki rekrutacji
Po każdym etapie rekrutacji możesz dostać informację o przejściu do kolejnego etapu. Po etapach rozmowy kwalifikacyjnej wysyłamy informację zwrotną o negatywnym lub pozytywnym wyniku rekrutacji.
Praca w Eactive bo:
#wiemyjak WAŻNY JEST CZAS, dlatego:
- pracujemy zdalnie,
- mamy elastyczne godziny pracy,
- po 6 miesiącach pracy, w piątki pracujemy 2 godziny krócej.
#wiemyjak WAŻNY JEST ROZWÓJ, dlatego:
- stawiamy na praktyczne poszerzanie umiejętności, a nie na zdobywanie tylko certyfikatów,
- organizujemy szkolenia wewnętrzne (uczymy się i rozwijamy poprzez szkolenia wewnętrzne i współpracę z managerami),
- realizujemy indywidualnie dobrane projekty warsztatowe z profesjonalnymi coachami biznesowymi,
- uczestniczymy w różnych konferencjach branżowych,
- dzielimy się wiedzą i pomagamy sobie nawzajem,
- oferujemy dużą samodzielność w działaniu, abyś mógł pracować, tak jak lubisz, ale nie zostawiamy Cię samego.
#wiemyjak WAŻNA JEST KOMUNIKACJA, dlatego:
- kładziemy nacisk na sprawną komunikację,
- zależy nam na wzajemnym przekazywaniu sobie regularnego feedbacku,
- oferujemy przestrzenie do swobodnego wyrażania swoich opinii (również anonimowo).
Dołącz do naszego zespołu!
Wypełnij poniższy formularz. Czekamy na Twoje zgłoszenie!