CEL: Jak najwyższy przychód przy jak najwyższym ROAS
Przedstawiamy wyniki naszych działań Google Ads, które realizujemy dla naszego klienta inter-rally.pl. Pierwszy miesiąc 2021 roku przyniósł bardzo dobre efekty. Osiągnęliśmy ROAS na poziomie 4 305,73% #wiemyjak
O naszym kliencie
Inter-Rally to sklep rajdowy, oferujący najlepsze akcesoria do motosportu.
Typy realizowanych kampanii
Google Shopping (PLA), Linki sponsorowane
Rezultaty kampanii
Podsumowując kampanie reklamowe za styczeń 2021 (w porównaniu do miesiąca poprzedniego), efekty naszej pracy przedstawiają się następująco:
- przychody z reklam: wzrost o 31,2%
- ROAS: 4 305,73% (wzrost o 43,89%)
Statystyki kampanii: (wygenerowane przez wszystkie kampanie w styczniu łącznie)
- kliknięcia 23127
- wyświetlenia 1627955
- CTR (współczynnik klikalności) 1,42%
Sprawdź, jak możemy promować produkty Twojej marki!
Zapoznaj się z naszą ofertą kampanii Google Ads.