Zespół naszych specjalistów w ramach usługi pozycjonowania wprowadził na stronie klienta centrumtlumaczen.pl zmiany z zakresu SEO. Dzięki nim serwis klienta odnotował wzrost ruchu organicznego o 275% jak i wzrost widoczności w TOP10 wyników wyszukiwania. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się poprzez jakie działania osiągnęliśmy taki wynik! #wiemyjak
Stan początkowy i efekty po wprowadzonych zmianach
Centrumtlumaczen.pl to internetowe biuro tłumaczeń ze stacjonarnym biurem w Warszawie. Świadczą oni usługi tłumaczeniowe w ponad 40 językach świata takie jak: tłumaczenia pisemne zwykłe, tłumaczenia pisemne przysięgłe oraz tłumaczenia specjalistyczne. Przeprowadzony audyt SEO umożliwił ogólną ocenę jakości strony pod kątem SEO i wykrycie koniecznych zmian w między innymi optymalizacji, kodzie strony i linkach.
W wyniku wprowadzonych zmian nastąpił wzrost:
- RUCHU organicznego o 275%,
- POZYCJI,
- WIDOCZNOŚCI w TOP10 o 240%,
- LICZBY nowych użytkowników o 295%.
POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE
Wprowadzone zmiany
Opisane wyniki uzyskaliśmy dzięki konkretnym działaniom podjętym przez naszych specjalistów.
W połowie lipca 2016 roku:
- wykonaliśmy audyt SEO;
- dodaliśmy stronę błędu 404. Wcześniej przy błędnym adresie był zwracany kod 200 i wyświetlana strona główna. Choć teoretycznie nie powinno mieć to wpływu na pozycje to ostatecznie zmiana ta okazała się w tej kwestii bardzo istotna – po jej wprowadzeniu serwis klienta odnotował wzrost w wyszukiwarce.;
- usunęliśmy zduplikowane podstrony.
We wrześniu 2016 roku:
- poprawiliśmy przeoptymalizowane tytuły stron. Tytuły były za długie i zbyt mocno nasycone słowami kluczowymi. Zamieniono je krótszymi i bardziej naturalnymi.;
- wyłączyliśmy renderowanie czcionek nagłówków za pomocą Cufon (renderowanie czcionek do postaci graficznej) na rzecz zwykłego HTML bez dodatków. ;
- wyeliminowaliśmy brak polskich znaków w nagłówkach. ;
- poprawiliśmy tytuł strony głównej. Ze względu na to, że strona główna często występuje w wynikach wyszukiwania, poprawiliśmy jej tytuł aby zwiększyć współczynnik klikalności CTR.;
- zaktualizowaliśmy plik disavow i usunęliśmy część starych linków.
W kolejnych dwóch miesiącach zoptymalizowaliśmy istniejące treści na stronie głównej oraz najważniejszych podstronach.
Serwis centrumtlumaczen.pl po wprowadzonych zmianach – dane
W wyniku opisanych wyżej zmian na stronie klienta nastąpił wzrost ruchu organicznego o 275%. (czerwiec vs 15.12.2016-13.01.2017). Zwiększyła się także liczba nowych użytkowników o 295%.
Źródło: Google Analytics
Wzrost ruchu organicznego był następstwem znaczącego wzrostu pozycji i widoczności strony klienta w TOP10 w wyszukiwarce.
W przypadku pozycji pod koniec września widoczny jest spadek, co wywołane było zmianą przeoptymalizowanych tytułów, jednak po październikowej optymalizacji treści nastąpił ponowny wzrost.
Źródło: Mosad
Widoczność w TOP10:
Źródło: Senuto
Kompleksowa analiza i prawidłowe zidentyfikowanie problemów umożliwiło specjalistom z działu SEO zaplanowanie i wprowadzenie zmian, dzięki którym strona klienta jest bardziej widoczna w internecie. Uzyskane efekty, czyli wzrost ruchu organicznego, liczby nowych użytkowników jak i wzrost widoczności na ważne w branży klienta frazy dowodzą, że cel naszych działań został osiągnięty.
Wyniki wyglądają zdumiewająco, z chęcią zobaczyłbym wykres za 2018 rok i czy podjęliście jakieś dalsze środki w kierunku rozwoju strony za pomocą SEO.