Nasi specjaliści w ramach usługi pozycjonowania wprowadzili na stronie naszego klienta kronos-shop.pl zmiany z zakresu SEO. Dzięki nim serwis klienta odnotował wzrost ruchu organicznego o 108% oraz wzrost widoczności w TOP10 wyników wyszukiwania. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się jakie działania wprowadziliśmy na stronie klienta, żeby osiągnąć taki wynik! #wiemyjak
POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE
Kronos-shop.pl to sportowy sklep internetowy. W swojej ofercie posiada produkty niezbędne do uprawiania sportów zarówno drużynowych, jak i indywidualnych. Na stronie można znaleźć zarówno sprzęty i akcesoria sportowe, jak i odzież i obuwie. Naszym klientem jest od 1 lipca 2017 roku. Po dokładnym przeanalizowaniu strony i dokonaniu oceny jej jakości pod kątem SEO, nasi specjaliści zdecydowali się na wprowadzenie zmian m.in. z zakresu optymalizacji i linkowania.
Porównując okres od lipca 2017 do marca 2018 roku do tego samego okresu roku ubiegłego, dzięki wprowadzonym zmianom :
RUCH ORGANICZNY wzrósł o 108%
liczba nowych UŻYTKOWNIKÓW wzrosła o 119%
Od początku współpracy z klientem :
WIDOCZNOŚĆ TOP10 wzrosła o 109%
WIDOCZNOŚĆ TOP50 wzrosła o 65%
Prowadzone działania
Działania naszych specjalistów opierały się na analizie dostępnych danych i przygotowaniu strony do procesu pozycjonowania. W tym celu przeprowadzono:
- analizę słów kluczowych do pozycjonowania
- analizę indeksu i wyindeksowanie zbędnych adresów URL
Dodatkowo poprawiono:
- działanie protokołu SSL, żeby wyeliminować występujące w wielu miejscach niepełne szyfrowanie
- PageSpeed Insights – optymalizacja szybkości działania strony głównej oraz szablonów podstron
- błędy techniczne na stronie i w kodzie strony
Zadbano o linkowanie:
- poprawiono linkowanie z logo na adres główny serwisu
- poprawiono linkowanie wewnętrzne w breadcrumbs
- zoptymalizowano linkowanie wewnętrzne
Przeprowadzono optymalizację następujących elementów:
- tagów tytułowych dla szablonów stron
- mapy strony XML
- nagłówków w kodzie HTML
- kafelków produktowych
Nasi specjaliści zadbali również o jakość treści na stronie m.in. poprzez wyeliminowanie duplikatów treści. Wszystkie wymienione działania miały ulepszyć stronę klienta i zapewnić jej lepsze pozycjonowanie w wyszukiwarce.
Efekty prowadzonych działań
Wzrost fraz widoczny jest na poniższych wykresach. Czerwoną kreską zaznaczony jest czas rozpoczęcia naszej współpracy z kronos-shop.pl Pierwszy wykres pokazuje widoczność w TOP10:
Źródło: SENUTO
Poniżej widoczność w TOP50:
Źródło: SENUTO
Prowadzone przez naszych specjalistów działania przyczyniły się również do wzrostu ruchu i użytkowników na stronie naszego klienta. Poniższe dane pokazują porównanie okresu naszej współpracy z klientem, czyli od 1 lipca 2017 do dnia dzisiejszego z takim samym okresem czasu w roku ubiegłym.
Źródło: Google Analytics
Źródło: Google Analytics
Dzięki porównaniu widać dokładnie jakie efekty przyniosła nasza współpraca z kronos-shop.pl. Kompleksowa analiza SEO oraz szereg działań wymieniony wyżej przyczynił się do wzrostu ruchu o 108% i wzrostu widoczności strony klienta w wynikach wyszukiwania. Jest to niewątpliwie ważny etap w pracy nad stroną klienta i na pewno nie ostatni, a dalsza współpraca będzie prowadzić do jeszcze lepszych wyników i osiągania wspólnie wyznaczanych celów.
#wiemyjak POZYCJONOWAĆ
Przygotowanie materiałów: Marcin Gaworski