Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji o 80% dla METAL – GUM dzięki kampanii Google Shopping?

W wyniku działań naszych specjalistów Reklam Google, którzy zaplanowali, wdrożyli oraz stale monitorują kampanię Google Shopping, współczynnik konwersji e-commerce dla naszego klienta wzrósł o 80%. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się jak zwiększyliśmy widoczność naszego klienta w sieci! #wiemyjak

eactive-metal-gum-case-study-konwersja-2

METAL- GUM to sklep internetowy oferujący gotowe zadaszenia nad drzwi, okna czy balkony. Wśród naszych case study znajdziecie już opis efektów działań dla tego klienta z zakresu User Experience. Dzisiaj chcielibyśmy przedstawić efekty pracy nad kampanią Google Shopping, zrealizowaną w ramach usługi zwiększania widoczności w internecie.

google shopping dla metal-gum.pl

Opisywane case study dotyczy zmian wprowadzonych w lipcu 2016 roku oraz uzyskanych dzięki temu efektów widocznych już miesiąc później.
Wzrost przychodów o 1383,42% dzięki kampanii Google Shopping

Przed wprowadzeniem zmian w lipcu 2016, współczynnik konwersji e-commerce wynosił 0,63%.
google shopping dla metal-gum.pl

Źródło: Google Analytics

Dzięki wprowadzonym zmianom, o których przeczytacie w dalszej części, w sierpniu 2016:

  • WSPÓŁCZYNNIK konwersji e-commerce wzrósł o 80,65%,
  • PRZYCHODY wzrosły o 58,23%,
  • UNIKALNE zakupy wzrosły o  50%,
  • ILOŚĆ transakcji wzrosła o 45,45%,
  • ILOŚĆ kupowanych produktów wzrosła o 42,31%.

#wiemyjak prowadzić skuteczną strategię SEM
POZNAJ OFERTĘ Kampanii Reklamowych Google Ads!

Na takie wyniki wpływ miały wykonane miesiąc wcześniej przez zespół Reklam Google działania, czyli:

  • całościowa analiza skuteczności produktów oraz kategorii i wybór najlepiej konwertujących oraz tych o najwyższym współczynniku CTR,
  • analiza i dostosowanie stawek pod lokalizacje użytkowników,
  • analiza i dostosowanie stawek pod harmonogram wyświetlania,
  • utworzenie niestandardowych grup odbiorców i dostosowanie stawek w zależności od etapu zakupowego.

Sprawdź nas. #wiemyjak

Przejdź do komentarzy

Komentarze

Dodaj komentarz

  1. Jakub pisze:

    Procenty robią wrażenie. Trochę siedzę w tej branży i widzę jak wiele osób bagatelizuje problem optymalizacji konwersji. Dlatego gratuluje takiego wyniku i klienta który się odważył się poddać takim zabiegom :)