Praca naszych specjalistów Reklam Google nad serwisem Plantica.pl mająca na celu zwiększenie widoczności strony w internecie przyniosła bardzo pozytywne efekty. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji dla tego klienta! #wiemyjak
Wdrożenie kampanii linków sponsorowanych
Plantica.pl to sklep internetowy (z oddziałem stacjonarnym we Wrocławiu) oferujący sprzęt akwarystyczny oraz wsparcie i specjalistyczne doradztwo w zakresie skompletowania sprzętu i prowadzenia akwarium.
W celu zwiększenia widoczności witryny w wyszukiwarce oraz pozyskania wartościowego ruchu i zwiększenia sprzedaży dla klienta została zoptymalizowana i wdrożona kampania linków sponsorowanych.
Analiza skuteczności, ponowna optymalizacja i wzrost konwersji
Kampania linków sponsorowanych dla tego klienta prowadzona jest od stycznia 2015 roku. W ostatnim czasie wykonaliśmy kolejną analizę i optymalizację skuteczności prowadzonej kampanii, w wyniku której 17 lipca 2016 roku wprowadzone zostały zmiany.
Źródło: Google AdWords
Po zmianie formatu reklamowego na nowy (w tym kierowanie na odpowiednie URL) oraz dostosowaniu stawek CPC:
WSPÓŁCZYNNIK konwersji wzrósł o 63%
KOSZT pozyskania konwersji zmalał o 39%
Linki sponsorowane Google AdWords to inaczej reklama tekstowa z linkiem do strony pod jakąkolwiek frazę wpisywaną w Google. Reklama taka wyświetlana jest na samej górze strony, powyżej wyników organicznych lub też na dole listy wyników wyszukiwania. Jej największymi zaletami są: elastyczność, natychmiastowy efekt, mierzalność efektów, korzystny sposób rozliczeń.
#wiemyjak prowadzić skuteczną strategię SEM
POZNAJ OFERTĘ Kampanii Reklamowych Google Ads!
Dla klienta Plantica.pl oprócz kampanii linków sponsorowanych nasi specjaliści prowadzą także kampanie Google Shopping oraz Remarketing. W całej kampanii widoczny jest wzrost:
Źródło: Google Analytics