Zespół naszych specjalistów, w ramach usługi pozycjonowania pracował nad pasjans.pl – stroną naszego klienta. Na naszym blogu często pisaliśmy, że dbanie o treść umieszczaną na stronie to podstawa do uzyskania zadowalających wyników w wyszukiwarce. Dzięki pracy naszych specjalistów i umieszczeniu na stronie klienta wartościowej, dobrze zoptymalizowanej treści pozyskano 844 nowych użytkowników. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się więcej. #wiemyjak
POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE
Przygotowanie contentu
Na początku współpracy dla naszego klienta pasjans.pl nasi specjaliści zajmowali się przygotowywaniem tekstów na podstrony serwisu – treścią wypełniali miejsca na stronie, na których tej treści nie było. Taką podstroną była np.: http://www.pasjans.pl/pasjans, z której bezpośrednio użytkownik mógł rozpocząć grę w konkretny rodzaj pasjansa. Przedstawione poniżej wyniki odnoszą się właśnie do tej konkretnej podstrony.
Specjaliści przygotowali wartościowy i merytoryczny tekst na prawie 4000 znaków, informujący użytkownika m.in. o tym, na czym polega gra w pasjansa i jakie są odmiany.
Przygotowując ten tekst:
- dobrali słowa kluczowe związane bezpośrednio z profilem naszego klienta – wykorzystali frazy branżowe powiązane z pasjansem;
- przeprowadzili optymalizację gotowej treści tak, by była atrakcyjna dla użytkownika – treść została podzielona na akapity, opatrzona konkretnymi nagłówkami.
Publikacja treści
Od momentu opublikowana tekstu (10. stycznia 2018) nasi specjaliści mierzyli jego skuteczność. Przede wszystkim zależało im na tym, żeby zwiększyć widoczność tej podstrony w wynikach organicznych Google, co docelowo miało prowadzić do wzrostu liczby użytkowników oraz sesji na stronie.
Dzięki opublikowaniu wartościowego contentu:
pozyskano 844 NOWYCH UŻYTKOWNIKÓW
stronę odwiedziło 1965 UŻYTKOWNIKÓW
użytkownicy wygenerowali 8500 SESJI
Efekty prowadzonych działań
Obecnie podstrona jest widoczna w wyszukiwarce pod 65 frazami – w tym 24 frazy znajdują się w TOP10, a 4 frazy w TOP 3. Poniższy obraz przedstawia przykładowe frazy, na które wyświetla się strona w Google.
Źródło: Senuto
Poprzez wykonane działania nasi specjaliści ściągnęli na tę podstronę 1965 użytkowników (w tym pozyskali 844 nowych użytkowników), którzy wygenerowali ponad 8500 sesji. Wzrosty tych parametrów w porównaniu do poprzedniego okresu są zaprezentowane poniżej:
Źródło: Google Analytics
Niewykluczone, że na tej podstawie będziemy w dalszym ciągu optymalizować treść, co może nam dać tylko lepsze wyniki. Jak wynika z przedstawionych przez nas danych, dobra optymalizacja treści jest czynnikiem, który zwiększa widoczność strony w wyszukiwarce, dzięki czemu można pozyskać nowych użytkowników.
Ciekawy przykład, dużo wiedzy.