Efekty kampanii Google Ads dla Eggersmann Poland

CEL: Jak największy ROAS przy jak najwyższym przychodzie

Dla naszego klienta eggersmann.com.pl prowadzimy kampanie Google Ads. Miniony kwartał prowadzonych działań zakończyliśmy z bardzo dobrym wynikiem, wypracowując rentowność kampanii (ROAS) na poziomie 1611% #wiemyjak

Efekt działań dla eggersmann

O naszym kliencie

Eggersmann Poland są naszym klientem od lutego 2020 roku. To jeden z wiodących producentów pasz dla koni w Europie. Łączą wiedzę, pasję i troskę o konie, co przekłada się na wyjątkowe receptury i jakość produktów. Marka Eggersmann to wyznacznik optymalnego żywienia koni.

Typy realizowanych kampanii

Linki Sponsorowane, Google Shopping, Remarketing i Google Display

Rezultaty kampanii

Przedstawiamy kwartalne podsumowanie naszych działań, prowadzonych w okresie: 01.09.2020 – 30.11.2020 r.

W ostatnich 90 dniach kampanii Google Ads:

  • liczba kliknięć w reklamy wyniosła 37 237
  • liczba wyświetleń reklam wyniosła 3 399 697
  • skuteczność reklam – CTR wyniósł 1,10%

Kampania była głównym źródłem ruchu na stronie w tym okresie, dzięki czemu:

  • przychody wzrosły o 47,90% względem poprzedniego kwartału
  • pozyskaliśmy 34,34% więcej transakcji przy 56,30% wyższym współczynniku konwersji

Skuteczność naszych działań potwierdza ROAS na poziomie 1611%

Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojego e-commerce!

Zapoznaj się z naszą ofertą kampanii Google Ads.

Przejdź do komentarzy
Ocena artykułu:
5/5 (5)

Komentarze

Dodaj komentarz