Przydaje się w realizacji wysokobudżetowych kampanii. Idealnie sprawdza się w obszernych, wymagających projektach. Co to takiego? Czas przedstawić zaawansowaną platformę wspomagającą zarządzanie kampaniami reklamowymi w wyszukiwarce, czyli narzędzie DoubleClick Search. To takie Google AdWords, ale dużo bardziej zaawansowane. W wersji premium. Dowiedz się więcej!
#wiemyjak prowadzić skuteczną strategię SEM
POZNAJ OFERTĘ Kampanii Reklamowych Google Ads!
Google Ads to wyjątkowo skuteczne narzędzie, które niemal każdemu pozwala zaistnieć w Internecie. Daje możliwość zajęcia pierwszych miejsc w wynikach wyszukiwania w szybkim czasie. Ponadto umożliwia dotarcie do potencjalnych klientów firmy przez sieci reklamowe Google. Czy można oczekiwać czegoś więcej? Oczywiście! Tak jak wspomnieliśmy wyżej, z myślą o klientach nastawionych na prowadzenie ogromnych, wysokobudżetowych kampanii, Google przygotowało narzędzie DoubleClick Search, pod względem możliwości przewyższające system AdWords kilkukrotnie. W EACTIVE niedawno rozpoczęliśmy korzystanie z tego narzędzia.
Co to jest DoubleClick Search?
Jeśli prowadzisz kampanie AdWords, z pewnością słyszałeś o platformie DoubleClick. Jest to wysoce zaawansowany system pozwalający agencjom i reklamodawcom tworzyć i rozwijać marketingowe kampanie internetowe. Jednym z jego składników jest narzędzie DoubleClick Search, którym zajmiemy się w poniższym tekście. Zobacz, jak my rozpoczęliśmy korzystanie z DoubleClick.
DoubleClick Search to rozwiązanie pozwalające na szybsze, a przede wszystkim skuteczniejsze zarządzanie dużymi kampaniami nie tylko w sieci Google AdWords, ale również Bing Ads czy Yahoo Search Marketing. Jest narzędziem premium, w pełni integrującym się z Google Analytics. W ogólnym ujęciu – pozwala zaoszczędzić czas, podejmować jeszcze trafniejsze decyzje, a przede wszystkim zwiększyć zwrot z inwestycji (ROI) w marketing internetowy.
Reaguj na bieżąco
Jak zapewne wiesz, działanie systemu AdWords trudno nazwać bieżącym. Raz, że opóźnienia w raportowaniu mogą wynieść kilka dni, dwa, system zalicza wykonaną akcję na ostatni dzień kontaktu z reklamą. W przypadku DoubleClick Search jest zupełnie inaczej. Dzięki kodom Floodlight, informacje o interesujących aktywnościach użytkowników otrzymujemy zaledwie kilka sekund później. Dzięki temu możemy reagować bez zbędnej, często kluczowej dla finalnych wyników, zwłoki.
DoubleClick Search pozwala w czasie rzeczywistym „zajrzeć” do koszyka użytkownika, robiącego zakupy w naszym sklepie internetowym czy „podejrzeć” wypełniany w danym momencie formularz. Jeśli umieścisz w kodzie strony tagi Floodlight, będziesz mógł na bieżąco monitorować każde zachowanie użytkownika w trakcie przebywania na Twojej stronie. O korzyściach płynących z tej funkcjonalności, raczej nikogo nie trzeba przekonywać.
Automatyzuj by oszczędzić czas
Jedną z większych korzyści płynących z korzystania z systemu DoubleClick Search jest automatyzacja procesu optymalizacji kampanii. Możesz ustawić konkretne instrukcje, które załatwią sprawę za Ciebie. Przykładowo, system może – według Twoich zaleceń – samoistnie podnosić stawki produktom zapewniającym największy zwrot z inwestycji, jeśli wykryje określone działania na stronie. Może również zmieniać tekst reklamowy o określonej porze (harmonogram zmian) czy w reakcji na konkretne zachowania. Jest to szczególnie przydatne, gdy prowadzisz działania na wielu polach – DoubleClick Search pozwala łączyć różne kanały promocji, określając zależności między nimi. Nic nie stoi na przeszkodzie, by np. reklama AdWords przybierała inną formę w odpowiedzi na spot telewizyjny, a po jakimś czasie ponownie zmieniała swoje oblicze.
Szereg korzyści DoubleClick Search
Niemal natychmiastowy dostęp do danych czy możliwość automatyzacji procesu optymalizacji kampanii to zaledwie dwie z wielu zalet, jakie zapewnia system DoubleClick Search. Poznajmy pozostałe korzyści:
- System DoubleClick Search pozwala zarządzać nie tylko kampaniami Google AdWords, ale również w Yahoo, Bing czy innych sieciach,
- jedna sieć agencyjna daje możliwość zarządzania licznymi kontami wielu reklamodawców,
- zaawansowany panel służący do raportowania, pozwalający na tworzenie spersonalizowanych kolumn przedstawiających łatwe w analizowaniu wyniki,
- po połączeniu z Google Merchant Center, system DS pozwala tworzyć kampanie asortymentowe,
- DoubleClick Search to algorytm „uczący” się kampanii, który w oparciu o założenia i cele jest w stanie zmieniać stawki kliknięć tak, by uzyskać jak najlepsze efekty.
Łatwiej, szybciej, efektywniej
Zalety płynące z używania platformy DoubleClick Search z pewnością kuszą niejednego reklamodawcę czy agencję reklamową. Jednak sens skorzystania z DS pojawia się jedynie wtedy, gdy mamy do czynienia z wysokobudżetowymi, rozbudowanymi kampaniami, kierowanymi na wszystkie sieci reklamowe. W takich sytuacjach nie warto się zastanawiać – DoubleClick Search to doskonały sposób, by jeszcze precyzyjnie docierać do zainteresowanych użytkowników i tym samym maksymalizować cele biznesowe.
Chcesz zainwestować w kampanię w Internecie, ale nie masz doświadczenia? Nasi specjaliści wiedzą jak poprowadzić skuteczną kampanię Google AdWords. Zapoznaj się z ofertą!
#wiemyjak robić skuteczne kampanie Google Ads