Display Select Keyword czyli o 35 proc. większa szansa na konwersję

#wiemyjak wykorzystać Display Select Keyword aby zwiększyć konwersję
Zobacz naszą ofertę Google Ads

Display Select Keyword

Prowadzisz kampanię AdWords w sieci reklamowej Google (GDN – Google Display Network). To oczywiste, że zależy Ci przede wszystkim na klientach, którzy skorzystają z oferowanych produktów bądź usług. To z nimi chcesz utrzymywać stałe relacje. Jednak zastanawiasz się, jak do nich trafić? Jak pomijać użytkowników, którzy nie mają intencji zakupowych? To proste, skorzystać z funkcjonalności noszącej nazwę Display Select Keyword.

Od początku 2012 roku badano i analizowano Search Companion Marketing. Miesiące mijały, usługa powoli wychodziła z wersji beta, by finalnie ulec niewielkim zmianom i przybrać nową nazwę. DSK czyli Display Select Keyword.

Czym dokładnie jest usługa Display Select Keyword?

Obecna od około roku usługa Display Select Keyword to narzędzie dostępne w systemie Google AdWords do wykorzystania w sieci reklamowej Google (GDN). Dzięki niemu będziesz mógł dotrzeć do użytkowników, którzy odwiedzają strony blisko powiązane z wybranymi przez Ciebie słowami kluczowymi.

Algorytm powiązany z usługą Display Select Keyword selekcjonuje użytkowników i wybiera jedynie tych, którzy przejawiają wysokie prawdopodobieństwo konwersji. Przydatne, czyż nie?

Jak uruchomić usługę DSK?

Jeśli zainteresowałeś się funkcjonalnością jaką oferuje usługa Display Select Keyword i chcesz z niej skorzystać, jesteś zmuszony do kontaktu z supportem Google. Po wysłaniu prośby o uruchomienie usługi, możesz spotkać się z jedną z dwóch sytuacji.

W pierwszym przypadku musisz wskazać kampanię, na której chcesz uruchomić usługę Display Select Keyword. W przypadku, gdy zechcesz zmienić decyzję, nie obejdzie się bez ponownego kontaktu z supportem giganta z Mountain View.

Możesz również trafić na sytuację, że Google pozwoli Ci na włączanie i wyłączanie usługi Display Select Keywords w dowolnym momencie, na którejkolwiek kampanii. Wówczas wystarczy, że skorzystasz z karty „Słowa kluczowe w sieci reklamowej” w systemie AdWords. #wiemyjak

Dlaczego warto skorzystać z Display Select Keyword?

Główna zaleta, o której zresztą wspomniałem wyżej, płynąca z usługi Display Select Keyword to dotarcie do użytkowników, którzy przeglądają strony internetowe blisko powiązane ze słowami kluczowymi. Przełoży się to między innymi na:

  • zwiększoną trafność miejsc docelowych względem słów kluczowych,
  • większą przewidywalność wyników,
  • 35 proc. niższe CPA (Cost per Action),
  • wyższą stabilność wyników,
  • dopasowanie kontekstowe miejsc docelowych do słów kluczowych.

DSK vs. GDN

35 procent niższe CPA kusi, jednak decydując się na usługę Display Select Keyword trzeba mieć świadomość, że ograniczymy zasięg o 90 proc. klientów względem Google Display Network. Czy mimo to warto z skorzystać z tej funkcjonalności? Zdecydowanie tak! W końcu skupiamy się na klientach, w których szansa na konwersję jest zdecydowanie wyższa, a przecież o to chodzi!

Nasi specjaliści wiedzą jak wykorzystać Display Select Keyword aby zwiększyć konwersję. Zobacz naszą ofertę Google AdWords >>>

Przejdź do komentarzy

Komentarze

Dodaj komentarz

  1. Tomek pisze:

    Świetny artykuł!