Dla naszego klienta w ramach usługi pozycjonowania, nasi specjaliści z działu promocji contentu zaplanowali i przeprowadzili publikację i promocję tekstu sponsorowanego na powiązanym tematycznie portalu. Dzięki tym działaniom pozyskaliśmy między innymi 200 nowych użytkowników na stronę tezeusz.pl. Przeczytaj case study i poznaj więcej uzyskanych efektów dzięki przeprowadzonej akcji! #wiemyjak
#wiemyjak prowadzić skuteczną strategię content marketingu
POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE
Cel i plan publikacji
Tezeusz.pl to jeden z największych internetowych antykwariatów w Polsce, oferujący książki używane i antykwaryczne. Ich specjalnością są przede wszystkim książki naukowe, popularno – naukowe oraz profesjonalne. To, co wyróżnia ich działalność jest fakt, iż są również księgarnią internetową posiadającą aktualne nowości pojawiające się na rynku wydawniczym, a ich klienci mają wybór między książkami nowymi a używanymi.
W celu wygenerowania wartościowego ruchu na stronę jak i zwiększenia świadomości marki tezeusz.pl, został opublikowany tekst sponsorowany promujący klienta w sieci. Po dokładnej analizie miejsc do publikacji zgodnych z grupą docelową i potrzebami marki, wybrany został jeden z największych, opiniotwórczych serwisów książkowych lubimyczytac.pl. Strona ta skupia społeczność czytelników oraz promuje czytelnictwo, co zgodne jest również z misją działalności naszego klienta. Zaplanowany wpis „Książki w drugim, trzecim i kolejnym obiegu” został opublikowany 26 czerwca 2017 roku.
Efekty publikacji artykułu sponsorowanego
Wpis wygenerował 279 SESJI na stronie klienta,
a CZAS TRWANIA sesji wyniósł 4:35 minut.
Użytkownicy przeglądali w tym czasie średnio 7 stron,
co świadczy o tym, że trafił on do właściwej grupy docelowej, interesującej się czytelnictwem.
Co 3 użytkownik, który przeczytał artykuł, odwiedził stronę tezeusz.pl,
a łącznie strona zyskała 211 NOWYCH UŻYTKOWNIKÓW.
Źródło: Google Analytics
Dodatkowo cztery dni po publikacji artykułu, nastąpiła jego promocja na profilu „lubimyczytac.pl” na portalu społecznościowym Facebook. Wpis podobnie jak artykuł spotkał się ze sporym zainteresowaniem.
Trzy dni po publikacji
post odnotował 41 209 ODBIORCÓW
i wywołał 80 pozytywnych REAKCJI.
Podsumowanie
Dzięki odpowiednio zaplanowanej i przeprowadzonej publikacji artykułu promującego klienta w sieci, założone cele zostały osiągnięte. Na stronę klienta trafili nowi użytkownicy i co istotne były to osoby zainteresowane tematem i zaangażowane. Warto również wspomnieć, że użytkownicy, którzy zapoznali się z artykułem i przeszli na stronę klienta, w późniejszym czasie wyszukiwali również samodzielnie klienta w wyszukiwarce oraz przechodzili na jego stronę przez inne publikacje.
Świetny artykuł!