3,16 tys.
Kliknięć
174 tys.
Wyświetleń
Pazola & EACTIVE
Pazola to ekskluzywne biuro podróży, zajmujące się organizacją wycieczek z segmentu premium. Firma od lat oferuje wyjazdy do takich miejsc jak Malediwy, Sri Lanka, Galapagos, Ekwador, Filipiny, Dubaj i wiele innych. Oprócz tego Pazola zajmuje się również organizacją kursów nurkowych, safari, czy wyjazdów integracyjnych dla firm. Wszystkie wycieczki i wyprawy oferowane przez firmę są ściśle zaplanowane i poszerzone o opis na poszczególne dni.
Agencja SEO & Performance Marketingu. Oferujemy skuteczne strategie SEO i SXO, które spełnią nawet największe wymagania marek. Naszym zadaniem jest jak najlepsze zrozumienie potrzeb marki w ramach realizowanego projektu i kompleksowe podejście do pozycjonowania stron. #wiemyjak łączyć doświadczenie, wiedzę, innowacyjność i profesjonalizm. Skalujemy biznesy klientów.
Stan początkowy serwisu
Strona serwisu była napisana w mocno chaotyczny sposób, zawierała nielogiczne i niekonsekwentne rozwiązania. Wykonawca strony prawdopodobnie użył innego projektu, który został przerobiony, przez co niektóre pliki, z niewiadomych przyczyn, znajdowały się na FTP’ie – nie pasowały zatem do serwisu. Konstrukcja strony utrudniała lub uniemożliwia wprowadzanie zmian, mających poprawić wyniki klienta. Ponadto była przestarzała ze strony technologicznej – posiadała starą wersję PHP.
Oczekiwaniem klienta były działania z zakresu pozycjonowania, jednak ówczesny stan strony nie pozwalał na wprowadzenie żadnego rozbudowania, ani na prowadzenie skutecznych działań SEO. Stan serwisu był ciężki, kod był pisany w niechlujny, nieodpowiedni sposób, a stosowane rozwiązania niepraktyczne.
Zaproponowaliśmy klientowi zbudowanie nowego serwisu, jednak przez ograniczony budżet, musieliśmy podejść do projektu w inny, praktyczny sposób i ograniczyć jak najbardziej koszty, aby całościowy proces stał się rentowny.
Główne wyzwania, z którymi musieliśmy się zmierzyć:
- stara wersja serwisu, uniemożliwiająca wdrażanie zmian, które podniosą wyniki SEO,
- niska prędkość ładowania strony,
- występujące błędy techniczne oraz stara technologia używana w projekcie,
- przestarzały wygląd i niezachęcający UX.
#wiemyjak prowadzić skuteczną strategię SEO i SXO
POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE
Działania, które podjęliśmy:
- przeanalizowanie serwisu pod względem technologicznym,
- zbudowanie spisu stron, które mają się pojawić na serwisie,
- zbudowanie MVP i skonsultowanie go z klientem,
- przeprowadzenie konsultacji ze specjalistą SEO oraz UX,
- zbudowanie serwisu na serwerze lokalnym, biorąc pod uwagę potrzeby klienta i dobre praktyki SEO.
Dzięki pracy naszych specjalistów udało się postawić nową stronę na nowszej technologii i CMS-ie, co pozwoliło na wprowadzenie szerszych zmian i zniwelowało problemy, z którymi zmagała się starsza wersja strony. Istotne jest to, że projekt był realizowany przy relatywnie mniejszym budżecie, bez pełnego wsparcia innych działów. Wymagało to dużej komunikacji z klientem i dostosowania się do jego potrzeb bez makietowania nowego serwisu.
Jak wspomnieliśmy wyżej, głównym celem było zbudowanie nowej, działającej strony, która pozwoli na osiąganie lepszych wyników, widocznych w liczbach.
Po przeprowadzonych przez naszych specjalistów działaniach zanotowany został zarówno wzrost liczby wyświetleń strony, a także wzrost liczby kliknięć. Poprawiła się również średnia pozycja strony.
Porównując okres 11.09-2021 – 27.01.2022 do 27.01 – 15.06.2022:
Źródło: Google Search Console
Widoczność serwisu w okresie 28.01.2022-15.06.2022:
- Wzrost do 879 fraz w TOP50
- Wzrost do 142 fraz w TOP10
- Wzrost do 28 fraz w TOP3
Źródło: Senuto
Szybkość ładowania dla starej strony:
Źródło: Page Speed Insights
Szybkość ładowania dla nowej strony:
Źródło: Page Speed Insights
Po zakończeniu tego etapu możemy dalej pracować nad widocznością strony w wynikach wyszukiwania Google. Dzięki poprawieniu serwisu od technicznej strony liczymy, że wyniki działań SEO będą coraz lepsze.
Główne korzyści dla klienta:
- poprawienie prędkości ładowania się strony,
- wdrożenie zewnętrznego softu, związanego z rezerwacjami wycieczek,
- odświeżenie layoutu – poprawa serwisu pod względem UX i UI,
- podniesienie poziomu bezpieczeństwa serwisu,
- podniesie wersji PHP – z niewspieranej wersji 5.3 na nowszą i wspieraną,
- umożliwienie wprowadzania zmian technicznych.
Zainteresowały Cię działania opisane w tym case study? Sprawdź, co możemy zaproponować Twojej firmie w Aktywnym Modelu Rozliczeń. Twój cel to nasz cel!
Wypowiedź Eksperta
Miłosz Kubicki
Web Development Manager
Jednym z największych wyzwań było przeprowadzenie migracji wszystkich ofert wycieczek wraz z danymi i wersjami językowymi. Poprzednia strona posiadała niekorzystną konstrukcję, która uniemożliwiała skorzystanie ze standardowych narzędzi. Kolejnym istotnym punktem prac była integracja z zewnętrznym softem, który służy jako system rezerwacji. Należało dostosować odpowiednio środowisko pod podpięcie narzędzia. W projekcie kluczowa była odpowiednia optymalizacja pod kątem Page Speed. Wyniki mają potencjał do przeprowadzania dalszych prac w tym obszarze, jednak przy założonym budżecie udało się osiągnąć zadowalające i satysfakcjonujące efekty. Przykładem może być sposób wyświetlania filmiku o dużej wadzę, przy którym za pomocą odpowiednich technik optymalizacyjnych udało się ograniczyć negatywny efekt opóźnienia renederowania się reszty strony i zasobów.
Współpraca z klientem przebiegała szybko i sprawnie. Kontaktowaliśmy się za pomocą aplikacji WhatsApp oraz telefonicznie. Bezpośredni kontakt ułatwił przeprowadzanie prac oraz dostosowanie się do potrzeb i wymagań klienta.
Oczekujesz dedykowanych rozwiązań dla swojej marki?
Napisz do nas, skontaktujemy się z Tobą i przygotujemy propozycję współpracy.
Komentarze