Jak zbudowaliśmy nowy serwis dla marki Pazola łącząc rentowność projektu, potrzeby klienta i wzrost pozycjonowania?

Nowa strona dla pazola - nowa technologia i cms

3,16 tys.

Kliknięć

174 tys.

Wyświetleń

Pazola & EACTIVE

Pazola to ekskluzywne biuro podróży, zajmujące się organizacją wycieczek z segmentu premium. Firma od lat oferuje wyjazdy do takich miejsc jak Malediwy, Sri Lanka, Galapagos, Ekwador, Filipiny, Dubaj i wiele innych. Oprócz tego Pazola zajmuje się również organizacją kursów nurkowych, safari, czy wyjazdów integracyjnych dla firm. Wszystkie wycieczki i wyprawy oferowane przez firmę są ściśle zaplanowane i poszerzone o opis na poszczególne dni.

Agencja SEO & Performance Marketingu. Oferujemy skuteczne strategie SEO i SXO, które spełnią nawet największe wymagania marek. Naszym zadaniem jest jak najlepsze zrozumienie potrzeb marki w ramach realizowanego projektu i kompleksowe podejście do pozycjonowania stron. #wiemyjak łączyć doświadczenie, wiedzę, innowacyjność i profesjonalizm. Skalujemy biznesy klientów.

Wyzwanie

Stan początkowy serwisu

Strona serwisu była napisana w mocno chaotyczny sposób, zawierała nielogiczne i niekonsekwentne rozwiązania. Wykonawca strony prawdopodobnie użył innego projektu, który został przerobiony, przez co niektóre pliki, z niewiadomych przyczyn, znajdowały się na FTP’ie – nie pasowały zatem do serwisu. Konstrukcja strony utrudniała lub uniemożliwia wprowadzanie zmian, mających poprawić wyniki klienta. Ponadto była przestarzała ze strony technologicznej – posiadała starą wersję PHP.

Oczekiwaniem klienta były działania z zakresu pozycjonowania, jednak ówczesny stan strony nie pozwalał na wprowadzenie żadnego rozbudowania, ani na prowadzenie skutecznych działań SEO. Stan serwisu był ciężki, kod był pisany w niechlujny, nieodpowiedni sposób, a stosowane rozwiązania niepraktyczne.

Zaproponowaliśmy klientowi zbudowanie nowego serwisu, jednak przez ograniczony budżet, musieliśmy podejść do projektu w inny, praktyczny sposób i ograniczyć jak najbardziej koszty, aby całościowy proces stał się rentowny.

Główne wyzwania, z którymi musieliśmy się zmierzyć:

  • stara wersja serwisu, uniemożliwiająca wdrażanie zmian, które podniosą wyniki SEO,
  • niska prędkość ładowania strony,
  • występujące błędy techniczne oraz stara technologia używana w projekcie,
  • przestarzały wygląd i niezachęcający UX.

#wiemyjak prowadzić skuteczną strategię SEO i SXO
POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE

Rozwiązania

Działania, które podjęliśmy:

  • przeanalizowanie serwisu pod względem technologicznym,
  • zbudowanie spisu stron, które mają się pojawić na serwisie,
  • zbudowanie MVP i skonsultowanie go z klientem,
  • przeprowadzenie konsultacji ze specjalistą SEO oraz UX,
  • zbudowanie serwisu na serwerze lokalnym, biorąc pod uwagę potrzeby klienta i dobre praktyki SEO.

Dzięki pracy naszych specjalistów udało się postawić nową stronę na nowszej technologii i CMS-ie, co pozwoliło na wprowadzenie szerszych zmian i zniwelowało problemy, z którymi zmagała się starsza wersja strony. Istotne jest to, że projekt był realizowany przy relatywnie mniejszym budżecie, bez pełnego wsparcia innych działów. Wymagało to dużej komunikacji z klientem i dostosowania się do jego potrzeb bez makietowania nowego serwisu.

Efekty

Jak wspomnieliśmy wyżej, głównym celem było zbudowanie nowej, działającej strony, która pozwoli na osiąganie lepszych wyników, widocznych w liczbach.

Po przeprowadzonych przez naszych specjalistów działaniach zanotowany został zarówno wzrost liczby wyświetleń strony, a także wzrost liczby kliknięć. Poprawiła się również średnia pozycja strony.

Porównując okres 11.09-2021 – 27.01.2022 do 27.01 – 15.06.2022:

Wyniki z Google Search Console dla Pazola

Źródło: Google Search Console

Widoczność serwisu w okresie 28.01.2022-15.06.2022:

  • Wzrost do 879 fraz w TOP50
  • Wzrost do 142 fraz w TOP10
  • Wzrost do 28 fraz w TOP3
Wyniki z Senuto dla Pazola

Źródło: Senuto

Szybkość ładowania dla starej strony:

Szybkość ładowania dla starej strony Pazola

Źródło: Page Speed Insights

Szybkość ładowania dla nowej strony:

Szybkość ładowania dla nowej strony Pazola

Źródło: Page Speed Insights

Po zakończeniu tego etapu możemy dalej pracować nad widocznością strony w wynikach wyszukiwania Google. Dzięki poprawieniu serwisu od technicznej strony liczymy, że wyniki działań SEO będą coraz lepsze.

Główne korzyści dla klienta:

  • poprawienie prędkości ładowania się strony,
  • wdrożenie zewnętrznego softu, związanego z rezerwacjami wycieczek,
  • odświeżenie layoutu – poprawa serwisu pod względem UX i UI,
  • podniesienie poziomu bezpieczeństwa serwisu,
  • podniesie wersji PHP – z niewspieranej wersji 5.3 na nowszą i wspieraną,
  • umożliwienie wprowadzania zmian technicznych.

Zainteresowały Cię działania opisane w tym case study? Sprawdź, co możemy zaproponować Twojej firmie w Aktywnym Modelu Rozliczeń. Twój cel to nasz cel!

Wypowiedź Eksperta

Miłosz Kubicki

Web Development Manager

Jednym z największych wyzwań było przeprowadzenie migracji wszystkich ofert wycieczek wraz z danymi i wersjami językowymi. Poprzednia strona posiadała niekorzystną konstrukcję, która uniemożliwiała skorzystanie ze standardowych narzędzi. Kolejnym istotnym punktem prac była integracja z zewnętrznym softem, który służy jako system rezerwacji. Należało dostosować odpowiednio środowisko pod podpięcie narzędzia. W projekcie kluczowa była odpowiednia optymalizacja pod kątem Page Speed. Wyniki mają potencjał do przeprowadzania dalszych prac w tym obszarze, jednak przy założonym budżecie udało się osiągnąć zadowalające i satysfakcjonujące efekty. Przykładem może być sposób wyświetlania filmiku o dużej wadzę, przy którym za pomocą odpowiednich technik optymalizacyjnych udało się ograniczyć negatywny efekt opóźnienia renederowania się reszty strony i zasobów.
Współpraca z klientem przebiegała szybko i sprawnie. Kontaktowaliśmy się za pomocą aplikacji WhatsApp oraz telefonicznie. Bezpośredni kontakt ułatwił przeprowadzanie prac oraz dostosowanie się do potrzeb i wymagań klienta.

Oczekujesz dedykowanych rozwiązań dla swojej marki?

Napisz do nas, skontaktujemy się z Tobą i przygotujemy propozycję współpracy.

    TAK
    Adres strony internetowej*
    E-mail*
    Telefon*
    TAK
    Twoja wiadomość nie została wysłana. Prosimy wysłać e-mail na adres kontakt@eactive.pl

    Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

    Dziękujemy!

     

    Co dalej?

    1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
    2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
    3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

    Komentarze

    Dodaj komentarz