EACTIVE finalistą European Search Awards 2022

Dostaliśmy 4 nominacje do European Search Awards 2022 i jesteśmy dumni z tego wyniku – mamy 100% skuteczności : wysłaliśmy 4 zgłoszenia i otrzymaliśmy 4 nominacje.

eactive finalistą european search awards 2022

„From a fresh shop to an industry leader in 2 years”

Case „From a fresh shop to an industry leader in 2 years” jest w finale w kategorii:

  • Best Low Budget Campaign (PPC)

Kampania była sporym wyzwaniem, z powodu trudności, z jakimi mierzyliśmy się na początku współpracy. Niedoskonałości funkcjonalności Google Ads wymogły na nas stosowanie wielu nieoczywistych  indywidualnych rozwiązań i często ograniczały możliwości promowania pełnego asortymentu. Google nie miał zaufania do stosunkowo nowego sklepu w porównaniu z doświadczoną konkurencją, przez co ich reklamy początkowo pojawiały się w większych ilościach w wynikach PLA. Zastosowaliśmy też bardzo kompleksowe podejście strategiczne w obszarze lejka zakupowego wykorzystując do jego budowy mocne strony klienta połączone z narzędziami Google, często wykorzystywanymi w nieoczywisty sposób. Nie baliśmy się testów i nowości, a także analiz i rad wychodzących poza standardowe ramy usługi.

– Monika Radlińska, Performance Marketing Team Leader

Więcej o współpracy i naszych wynikach z klientem poczytacie w case study.

„Blog and technical optimisation as the online shop’s driving force”

Zgłoszenie „Blog and technical optimisation as the online shop’s driving force” dostało się na shortlistę w kategorii:

  • Best Use of Search – Ratail eCommerce (SEO)

Kampania była trudna do zrealizowania, ponieważ przed nadchodzącym sezonem kluczowy był czas przygotowań. Dlatego postawiliśmy na szybki wzrost ilości publikowanych treści związanych z wyszukiwanymi frazami na różnych etapach procesu zakupowego oraz naprawę kluczowych problemów technicznych. Kluczowa okazała się synergia działań specjalistów content marketingu oraz technical SEO, która pomogła zidentyfikować wiele problemów dotyczących treści, targetowania fraz kluczowych oraz związanych z poprawnością crawlowania oraz indeksacji. Bardzo ważne okazało się wygenerowanie tekstów odpowiadających na wiele problematyczne zapytania dotyczących tematyki grillowania.

– Mateusz Sękara, Technical SEO Manager

„How to create content that attracts users and increases sales for little money”

Projekt „How to create content that attracts users and increases sales for little money” otrzymał nominacje w dwóch kategoriach:

  • Best Low Budget Campaign (SEO)
  • Best Use of Content Marketing

Mimo ograniczonej ilości specjalistów pracujących przy projekcie (specjalista SEO content marketingu i web-developer) oraz niewielkiego budżetu na działania, wykorzystaliśmy wszystkie dostępne obecnie metody tworzenia efektywnego oraz zoptymalizowanego SEO content marketingu. Jesteśmy bardzo dumny z tej kampanii. 

– Anna Wojnowska, SEO Content Marketing Manager

Shortlist 2022 możecie znaleźć tutaj: https://lnkd.in/dDXJPQWK

Przejdź do komentarzy
Ocena artykułu:
5/5 (1)

Komentarze

Dodaj komentarz