CEL DZIAŁAŃ: Jak najwyższy przychód przy jak najwyższym ROAS dzięki zwiększeniu kampanii o linki sponsorowane
Zwiększenie pakietu kampanii o jeden typ reklam. Tyle wystarczyło, żeby znacząco podnieść efekty naszych działań, a przy tym zwiększyć zyski naszego klienta. Przedstawiamy kwartalne podsumowanie działań dla marki, z którą współpracujemy już od lipca 2018 roku. Kwartał marzec-maj zamknęliśmy wynikiem ROAS na poziomie 1133%. #wiemyjak
O naszym kliencie
Parrotplanet.pl to internetowy sklep zoologiczny oferujący pokarm, witaminy, klatki, zabawki i akcesoria dla papug. Ich produkty mają na celu stworzyć idealne warunki dla papug zarówno u profesjonalnych hodowców, jak i również u amatorskich miłośników egzotycznych stworzeń.
Typy realizowanych kampanii
Google Shopping, remarketing, linki sponsorowane
Rozszerzenie współpracy
Duże znaczenie miało rozszerzenie współpracy. Do prowadzonych kampanii Google Shopping i remarketingu dodaliśmy kampanię linków sponsorowanych. Kampania ta okazała się strzałem w 10! Zwrot z kampanii i wzrost zysków nastąpiły praktycznie od razu.
Rezultaty kampanii
WYNIKI kwartalne – 1 marca 2021 – 31 maja 2021
- ROAS: 1 133,09% (wzrost o 36,9%)
- wartość przychodów z reklam: wzrost o 94,8%
- ilość transakcji: wzrost o 73,7%
Efektywność poszczególnych kampanii (PLA inteligentna; search, css) prowadzonych w tym okresie:
- kliknięcia łącznie: 57 769
- wyświetlenia łącznie: 5 285 456
- konwersje łącznie: 1 044,02
WYNIKI marzec 2021
- współczynnik konwersji e-commerce: 1,90%
- przychody: wzrost o 147,8%
- ROAS: 1 067,13%
Łącznie ze wszystkich kampanii prowadzonych w tym miesiącu:
- wyświetlenia: 1 613 741
- kliknięcia: 19 189
- CTR: 1,19%
WYNIKI kwiecień 2021
- współczynnik konwersji e-commerce: 1,89%
- przychody: wzrost o 0,5%
- ROAS: 934,99%
Łącznie ze wszystkich kampanii prowadzonych w tym miesiącu:
- wyświetlenia: 1 995 405
- kliknięcia: 20 497
- CTR: 1,03%
WYNIKI maj 2021
- współczynnik konwersji e-commerce: 2,23%
- przychody: wzrost o 36%
- ROAS: 1 241,28%
Łącznie ze wszystkich kampanii prowadzonych w tym miesiącu:
- wyświetlenia: 1 676 310
- kliknięcia: 18 083
- CTR: 1,08%
Wyniki kampanii linków sponsorowanych po ich uruchomieniu
1.04 – 30.06 2021 vs. poprzednie 90 dni
1.04 – 30.06 2021 vs. 1.04 – 30.06 2020
Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojego e-commerce!
Zapoznaj się z naszą ofertą kampanii Google Ads.