CEL: Jak najwyższy przychód przy jak najwyższym ROAS
Przedstawiamy kwartalne podsumowanie naszych działań dla nessi.com.pl. Kampanie realizowane od marca do maja 2021 przyniosły bardzo dobre efekty, w tym ROAS na poziomie 2030%. #wiemyjak
O naszym kliencie
Nessi.com.pl oferuje produkowane w Polsce wysokiej jakości obuwie damskie. Kolekcje firmy Nessi tworzone są przez doświadczonych projektantów, którzy w swojej pracy wykorzystują trendy obowiązujące w modzie światowej. Firma stawia zatem na jakość, wygląd i wygodę użytkowania obuwia. Produkty Nessi dostępne są w dobrych sklepach na terenie całej Polski, a kupić można je również w ich sklepie internetowym.
Typy realizowanych kampanii
PLA (Product Listing Ads), Remarketing
Zrealizowane działania
- Przetestowanie nowych strategii dostosowywania stawek oraz kampanii inteligentnych.
- Uruchomienie nowych kampanii PLA dopasowanych do sezonu.
- Bieżący dobór produktów do promocji i optymalizacja kampanii.
Rezultaty kampanii
Dane z zakończonego kwartału – 1 marca 2021 – 31 maja 2021 roku:
- ROAS (zwrot z inwestycji): 2030,25% (wzrost o 105%)
- przychody z reklam: wzrost o 17,3%
- ilość transakcji: wzrost o 20,1%
Efektywność wszystkich prowadzonych kampanii w tym okresie:
- kliknięcia: 31554
- wyświetlenia: 1 132 497
- CTR (współczynnik klikalności): 2,79%
Sprawdź, jak możemy promować produkty Twojej marki!
Zapoznaj się z naszą ofertą kampanii Google Ads.