CEL: Jak najwyższy przychód przy jak najwyższym ROAS
Przedstawiamy wyniki naszych działań Google Ads, które realizujemy dla naszego klienta KRL wooden art. Ostatni kwartał 2020 roku przyniósł bardzo dobre efekty. Wypracowaliśmy rentowność kampanii (ROAS) na poziomie 1416,81% #wiemyjak
O naszym kliencie
KRL wooden art to firma oferująca biurka gamingowe. Ich głównym celem jest nieustanne podnoszenie jakości produktów dla optymalnego komfortu w trakcie użytkowania. Korzystając z wieloletniego doświadczenia w branży stolarskiej, oferują produkty, które umożliwiają realizowanie gamingowej pasji.
Typy realizowanych kampanii
Google Shopping, Linki sponsorowane, Google Display, Kampania Google CSS
Rezultaty kampanii
Podsumowując okres 1.10.2020 – 31.12.2020 uzyskaliśmy:
- ilość transakcji – wzrost o 40,4%
- wartość przychodów – wzrost o 35,5%
- ROAS – 1 416,81 %
Statystyki kampanii:
- ilość wyświetleń: 1 424 529
- ilość kliknięć: 18 197
- współczynnik klikalności (CTR): 1,28%
Sprawdź, jak możemy promować produkty Twojej marki!
Zapoznaj się z naszą ofertą kampanii Google Ads.