Zdobywanie nowej wiedzy to dla nas sama przyjemność, co przekłada się też na wysoką jakość pracy – dlatego tak często uczestniczymy w różnych szkoleniach, konferencjach, a także sami uczymy się i dzielimy wiedzą. Niedawno skorzystaliśmy z możliwości udziału w Online Marketing Maratonie, czyli webinarach zorganizowanych przez Call Page i otrzymaliśmy certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu. #wiemyjak
Dobra dawka wiedzy ujęta w 11 webinarach
Marketing internetowy jest bardzo dynamiczną branżą, gdzie znajomość wszelkich trendów i udział w szkoleniach to podstawa, aby działać efektywnie. Wiedzę zdobywamy w różny sposób – tym razem naszą uwagę zwrócił cykl szkoleń w postaci 11 webinarów dotyczących marketingu i sprzedaży. Aby otrzymać certyfikaty, które prezentujemy powyżej, należało wysłuchać co najmniej 8 webinarów – każdy z nich prowadzony był przez specjalistów z branży i poruszał ciekawe tematy z zakresu marketingu online. W EACTIVE sporo osób śledziło wykłady i część z nich otrzymała certyfikat.
Tematyka szkoleń
Była mowa o contencie, jego tworzeniu i promocji, a także wykorzystaniu odpowiednich narzędzi, które usprawnią cały proces. Kluczowy temat to dążenie do zwiększenia sprzedaży i budowanie pozytywnych relacji z klientami, co było niejednokrotnie poruszane przez prowadzących, którzy podawali przykłady działań marketingowych i radzili, jak rozwijać biznes i zwiększać sprzedaż. To nie wszystko! Nie obyło się bez poruszenia tematyki Google AdWords, współczynnika konwersji, a nawet…. rekrutacji, a wśród prowadzących znaleźli się m.in.: Michał Sadowski, Artur Jabłoński, Ross Knap, czy Barbara Stawarz-Garcia. Dzięki temu wystąpienia były ciekawe i stanowiły dla nas dobrą dawkę wiedzy!