Dzięki pracy naszych specjalistów od Reklam Google widoczność naszego klienta sklepogrodniczy.pl w internecie znacząco się zwiększyła. Przeczytaj nasze case study, aby dowiedzieć się więcej. #wiemyjak
Sklepogrodniczy.pl to sklep online, który oferuje produkty przeznaczone dla sektora ogrodniczego oraz rolniczego.
Przed wprowadzeniem kampanii Google Shopping dla klienta, współczynnik konwersji e-commerce wynosił 0,21%.
#wiemyjak prowadzić skuteczną strategię SEM
POZNAJ OFERTĘ Kampanii Reklamowych Google Ads!
Po dostosowaniu kampanii Google Shopping na podstawie grup produktów z reklamy w wyszukiwarce i następnie jej zoptymalizowaniu:
przychody wzrosły o 1 383,42%,
ilość kupowanych produktów wzrosła o 1 616,18%,
ilość transakcji wzrosła o 1 400%,
unikalne zakupy wzrosły o 853,33%,
współczynnik konwersji e-commerce wzrósł o 331,58%.
Dla klienta na początku prowadzona była kampania AdWords w wyszukiwarce. Kampania Google Shopping została dodatkowo wprowadzona i zoptymalizowana, w wyniku czego dla całego ruchu w AdWords:
- ilość sesji wzrosła o 326,90% – z 2 879 do 12 252,
- ilość wyświetleń reklamy wzrosła o 245,80% – z 79 767 do 275 835,
- ilość kliknięć w reklamę wzrosła o 229,50% – z 4 176 do 13 760.
Jak zwiększyliśmy konwersję o 80% dzięki kampanii Google Shopping
Nastąpił również wzrost jakości ruchu na stronie:
- wzrost o 143,94% użytkowników, którzy spędzają na stronie więcej niż 4 minuty – z 965 do 2 354,
- wzrost o 123,41% użytkowników, którzy odwiedzili więcej niż 4 podstrony – z 2 097 do 4 685.
Nasi specjaliści przygotują i zoptymalizują kampanie AdWords specjalnie dla Ciebie i pomogą zwiększyć widoczność Twojej firmy w internecie.
Zastanawiam się nad zainwestowaniem w kampanie Google Shopping, a takie przykłady utwierdzają mnie w przekonaniu, że warto. Gratuluję takiego wyniku. Życzyłbym sobie równie dobrego. Pozdrawiam.