EACTIVE finalistą Global Search Awards 2020

Global Search Awards to nagrody za najlepsze działania PPC, SEO i content marketingu na całym świecie. Tegoroczna edycja jest dla nas wyjątkowa, ponieważ znaleźliśmy się w gronie finalistów tego prestiżowego konkursu. Prowadząc działania dla naszych klientów, zawsze dążymy do osiągnięcia jak najlepszych wyników i zrealizowania ich celów biznesowych. Docenienie naszej strategii działań SEO uznajemy za duży sukces! #wiemyjak

global-search-awards-nominacja

Best Low Budget Campaign (SEO). Maximum efficiency in a minimum budget!

W konkursie Global Search Awards znaleźliśmy się wśród finalistów w kategorii: Best Low Budget Campaign (SEO). Taki wynik zapewniła nam kampania realizowana dla naszego klienta extrakominki.pl
Kampania doceniona w konkursie zakładała:

  • zdobycie dla popularnych fraz TOP5 w przeciągu półtora roku,
  • zwiększenie o 100% udziału bezpłatnych wyników wyszukiwania w konwersjach,
  • zwiększenie liczby kliknięć niebrandowych o 100%
  • oraz regularny wzrost widoczności w TOP3 według narzędzia Senuto.

Nasze działania przyczyniły się do wzrostu widoczności serwisu naszego klienta, a budżet przeznaczony na zaplanowane działania był przemyślany i wykorzystany efektywnie.

W gronie finalistów

Jak podkreślają organizatorzy, jurorzy wyróżniają i nagradzają najlepsze na świecie agencje, kampanie i osoby pracujące w branży marketingu internetowego. Zestawienie wszystkich finalistów można znaleźć tutaj.

Jeżeli zastanawiacie się nad pozycjonowaniem swojej strony internetowej, zapraszamy do kontaktu! Wybierz NOWE Strategie SEO, zaproponujemy działania dopasowane do potrzeb i możliwości marki.

Przejdź do komentarzy
Ocena artykułu:
5/5 (2)

Komentarze

Dodaj komentarz